Alla inlägg under maj 2016

Av Amanda - 25 maj 2016 19:02

Skrev ett långt inlägg och super vart det. Då går det inte att lägga upp en rubrik!
Så jag går och färgar håret istället

Puss på er

Av Amanda - 16 maj 2016 12:43

"Amanda, rent allmänt
igen... Vi borde gifta oss!"
" öh... Hur full är du? "
" bara typ en jätteliten pytte?aning, ungefär... "
" uungefär vaddå? "
" Zzzzzzz... "
Men vad fan, inte varje dag man blir friad till eller hur?
Dock har jag inte hört nåt mer om detta sen i lördags natt... Så jag tar det inte så allvarligt :-)

Jaha, vem vare som beställde detta skitvädret?
Kallt, regn och rusk... Jag som tänkte släppa hästarna på bete efter de varma dagarna förra veckan...
Är det bara jag som inser hur mycket jag börjar likna min syster?!
Nojjig som fan.
Är väl lika bra att jag går ut och kollar så att det inte hänger några silverfärgade bett på tränsen med mässingsspännen!

Dessutom var det en i lördags son helhjärtat trodde att jag va Caitlin. I en timme stod han och tjatade om saker jag inte har en aning om!
Men problemet löst! Jag åkte in och handlade hårfärg igår!
30 spänn på Dollar Store :-)
Skit billigt!

Av Amanda - 12 maj 2016 19:46

Ja, där åkte Felicia iväg på betäckning. Så hoppas på en fölis till nästa sommar.
Gått och väntat på att hon skulle komma igång med brunsten men icke...
Så det blir två halvsyskon nästa år då vi även kört iväg Sky.
Jag vet inte om jag nämnt det tidigare, men Sky har haft lite problem med sina senor så hon håller inte riktigt för tävling längre.. Lite tråkigt men hon verkar trivas med att ha en lugnare tillvaro.

Så gött att sommaren är här! 25 grader varmt, premiär badat både med och utan TD, solat och njuter. Kan man ha det sämre?
Jo då, fått besök av djurskydd och polis som dels skulle utreda om något av våra djur far illa och om Spierdalaj är farlig (?!).
Dessutom skickar de ut en inkompetent djurrädd och inavlad storstadsbo som ska avgöra detta.
Jag skojar inte om jag påstår att denna person inte skulle se skillnad på grannens kossor och en elefant!
Tjaa... Vad säger man?
Jag vet inte...

Grabbarnas sommar projekt... Vågar jag nämna det ens?
Återigen så har de skaffat husvagn som ska renoveras.
De åkte och handlade inredning, och när deskskulle lasta av den snubblade Ragge och föll över alla skåpsluckorna... Haha vad jag garvade när allt gick sönder och de åkte tillbaka till affären för att byta in det...
Till en början gick det dåligt med en ursinnig Ragge men när Jim kopplade på all sin charm så tinade den drygt 50?åriga kassörskan upp.

Nä, vet ni? En barbacka tur är på sin plats nu. Jag ska skärpa mig med bättre och roligare inlägg

Puss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards