Alla inlägg under augusti 2016

Jaa

Av Amanda - 26 augusti 2016 14:12

Jag funderar på om jag ens orkar skriva historien bakom bilden till detta inlägget....

Jag säger bara... Vit Arabhäst vid namn T.D

HEJ!
Idag är det fredag! 26 grader varmt och här ligger jag i en solstol och steker fläsket!
Samtidigt funderar jag på livet och filosoferar...
Och min seriösaste tanke blev:
Kan man drukna i en gödselstack?
Och om man nu skulle göra det.. Är ens sista önskan att man inte hade något luktsinne då?

Ni förstår nivån som är idag va?

För varmt att göra någon nytta.
GGrabbarna jobbar några timmar till och Tess är i Ullared..

Det har hänt ganska mycket här och man hinner knappt med själv..
Men det är inte mycket negativt, bara det att min taskiga syster tänker stanna i USA.. MeMeeeh jag då?
Nä nån måste hålla reda på grabbarna ju.. Så ja.. Jag undrar vad det är där borta som lockar?
Snygga cowboys?
Engelska Fullblod?
Ranchen?
Kossor?
Pick up-bilar och country?

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards