Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda - 19 juni 2013 23:19

Jag vet inte om det är bra eller dåligt detta men vi skyller allt på Carro, okej?!


Idag har jag slopat mitt blonda hår och färgat det mörkt mörkt brunt haha! Har ju funderat på det typ i ett år.. Bra att man kommer till skott nån gång haha.

Nickes kommentar på sms när jag skickat en mmsbild:

" Darling, du ser annorlunda ut på nått sätt?! "

Jag:

" Ah joo... Men vad tycker du då?"

Nicke:

" Om vaddå?"

Jag:

"Idiot! Ser du inte vad jag gjort eller?"

Nicke:

" Men asså... gumman! Dina ögon är allt jag ser och de får mig att totalt tappa fattningen... Pussipuss!"


Kan man bli arg då eller?!

Mitt lilla hjärtegull <3

Killar!

Fattar ingenting ju... Aja jag är nöjd!

Mmsade även min syster som svarade att det var fint! :D


Nej nu ska jag inte tjata om mitt hår!


Ehm vad händer i Mandas liv?


Ööööh!

Njuter av sommaren!

De luxe!

Nu kom jag och Carro precis hem till henne efter att vi har badat trots regnet... Haha men varmt i vattnet var det i alla fall.

Så nu bäddade vi ner oss i en stor soffa och ska kolla på " Dumma mej" och skrika IT´S SO FLUFFY I`M GONNA DIE!

Haha vad fasen jag måste släppa det där nu!  Eller hur?


Ge mig en ny bra kommentar!


Annars så är man ju x antal timmar med prinsen och Sky. Är lite lite sur på min far som sålt Felizia men men har ju massor av andra hästar.

Men OH MY GOD vilken häst Sky är! Så glad att jag får rida henne och pyssla med henne hur mycket som helst :D

Och Caitlin verkar glad över detta, för nu kan hon ju lägga ner mer tid på Zydeco ^^ Haha hon kommer aldrig att erkänna det men jag vet att hon gillar honom!

En ren och skär utmaning säger inte Caitie nej till... :) Haha jag känner dig allt för väl!


Oooh snart Midnatt! Då kommer Nicke och hämtar mig efter jobbet hans. :D 


Haha jag har verkligen inget intressant alls att skriva! Men ni får en uppdatering i alla fall och en göllig flodhäääääääst!


 


Pappa? Jag vill ha en flodhäst... Blink blink!  :D


Nej men vad tusan...

Är det inget kul alls jag kan säga er?

Nej...

Jag får styra upp det här till nästa gång!


Meeen Becca! Hur gåre med Jocer??? I wanna KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det bäst så länge och Kaninkramar och Pandapussar till er alla !



Av Amanda - 15 juni 2013 10:46

Sommar!!!!!!!!!!!!!! Sommar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOMMARLOV!


Haha I did it!

Va fan, vare nån som tvekade eller?!

Typ ja!

Att jobba upp betygen från " Nu är du totally körd ditt vrak" till " Du är ju Awesome!" har fan inte varit lätt och många och mycket har fått lida. Men helt klart värt det!


Ska dock se till att åtminstone göra lite bättre ifrån mig från början efter sommarn. Bra va?


Jao men va fan, nu är det problemet ur världen och nu ser vi framemot en massa grillande, hästarna, Frankrike och umgås med vänner! Nej jag ska inte ta hästarna till Frankrike, söka upp en superstor grill och äta dem, Men ett och annat nötkreatur och vildsvin kan man lägga på grillen! Mumma!


Haha kollade på min kära syster som nu är botad från en stukad eller bruten handled tack vare Zydeco, nu på morgonen.

Jag är ledsen att jag satt och asgarvade men vad skulle man göra?

Du, har en del att kämpa med när det gäller Zydeco...

Jisses vilken skön rodeouppvisning.

Haha ville Caitlin att han skulle trava så stannade han och lade sig ner, skulle han gå höger så blev det upp på bakbenen med mera... HAHAHHAHA! Garvar ihjäl mig!

Såg väldigt roligt ut!

Kan även tala om att min syster är bakis som ett as...  ^^ Vilket gör det extra roligt.

Hon avslutade ridpasset, tog hand om hästen, mumlade något ohörbart och drog iväg till Jim... dåligt humör? Hehehehehehe


Och min duktiga Nicke tog studenten igår! Haha jösses vilken fest det var!

Nicke somnade vid 21.00 ungefär efter x antal liter Captain Morgan, hans snälla polare lät honom åka med i Ragges bil i alla fall, fasttejpad på bagagen med två ballonger fastknutna i armarna... Behöver jag säga mer?!

Själv var jag ganska städad... blev typ 3-4 cider bara ^^ Duktigt!


Hmm Sirocco mår som den prins han är och går på sommarbete med Risse, Palle, Rille och några grabbar till.

Jag tycker att Sky och T.D oxå ska få gå ute på nätterna men har fått ett tre timmar långt föredrag om att de är Fullblod och släpps inte ut förrän det är varmt om nätterna... SUCK! Stackarna! :(


Nej här skiner solen så jag och Tess ska ut på en låååååååååååååååååååång tur med våra små pållar så har fixat världens bästaste picnic med baguetter, ost, vindruvor, cider och annat gött!



Tooodeeelllssss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards