Alla inlägg under juni 2016

Av Amanda - 3 juni 2016 11:56

Vi satt ute igårkväll och diskuterade om vi skulle dra utomlands hela gänget.
Låter verkligen skit roligt tills vi skulle bestämma vart vi skulle åka...

Allså, jag är lite sån att ska jag lägga pengar på en resa, så vill jag ju åka nånstans där jag aldrig varit... Lite svårt när man varit i alla världsdelar på denna jord. Men men vi tänkte satsa på nåt vanligt ställe så det blir nog Cypern, Turkiet eller nån av Kanarieöarna.
Nu slog mig tanken... Vågar jag åka iväg långt hemifrån med dessa tokar?
Tja vad fan... Man lever bara en gång!

Nä det är 27 grader varmt och TD skickade just ett sms om att han vill bada! Ohja den hästen kan allt för han är världens bästa mysigaste och vackraste häst!

Får passa på innan grabbarna kommer och typ förgyller min dag...
Puss puss på er

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards