Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

WoopWooop Summertime!!

Av Amanda - 15 juni 2013 10:46

Sommar!!!!!!!!!!!!!! Sommar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOMMARLOV!


Haha I did it!

Va fan, vare nån som tvekade eller?!

Typ ja!

Att jobba upp betygen från " Nu är du totally körd ditt vrak" till " Du är ju Awesome!" har fan inte varit lätt och många och mycket har fått lida. Men helt klart värt det!


Ska dock se till att åtminstone göra lite bättre ifrån mig från början efter sommarn. Bra va?


Jao men va fan, nu är det problemet ur världen och nu ser vi framemot en massa grillande, hästarna, Frankrike och umgås med vänner! Nej jag ska inte ta hästarna till Frankrike, söka upp en superstor grill och äta dem, Men ett och annat nötkreatur och vildsvin kan man lägga på grillen! Mumma!


Haha kollade på min kära syster som nu är botad från en stukad eller bruten handled tack vare Zydeco, nu på morgonen.

Jag är ledsen att jag satt och asgarvade men vad skulle man göra?

Du, har en del att kämpa med när det gäller Zydeco...

Jisses vilken skön rodeouppvisning.

Haha ville Caitlin att han skulle trava så stannade han och lade sig ner, skulle han gå höger så blev det upp på bakbenen med mera... HAHAHHAHA! Garvar ihjäl mig!

Såg väldigt roligt ut!

Kan även tala om att min syster är bakis som ett as...  ^^ Vilket gör det extra roligt.

Hon avslutade ridpasset, tog hand om hästen, mumlade något ohörbart och drog iväg till Jim... dåligt humör? Hehehehehehe


Och min duktiga Nicke tog studenten igår! Haha jösses vilken fest det var!

Nicke somnade vid 21.00 ungefär efter x antal liter Captain Morgan, hans snälla polare lät honom åka med i Ragges bil i alla fall, fasttejpad på bagagen med två ballonger fastknutna i armarna... Behöver jag säga mer?!

Själv var jag ganska städad... blev typ 3-4 cider bara ^^ Duktigt!


Hmm Sirocco mår som den prins han är och går på sommarbete med Risse, Palle, Rille och några grabbar till.

Jag tycker att Sky och T.D oxå ska få gå ute på nätterna men har fått ett tre timmar långt föredrag om att de är Fullblod och släpps inte ut förrän det är varmt om nätterna... SUCK! Stackarna! :(


Nej här skiner solen så jag och Tess ska ut på en låååååååååååååååååååång tur med våra små pållar så har fixat världens bästaste picnic med baguetter, ost, vindruvor, cider och annat gött!



Tooodeeelllssss

 
 
Ingen bild

Caitlin

19 juni 2013 20:51

Hmm var du tvungen att ta upp mitt usla humör gentemot Zydeco?! Skitunge...

Aja, du är jätteduktig med allt. Guds bästa barn... Eller hur vare nu? :P

Haha lugn och städad? Vad jag minns så var det du som höll på att reta upp tre vakter, en snut och en väldigt arg tant...

Amanda

19 juni 2013 23:15

Hehe I Know You LOVE him :P


Hahaha Puss på dig med syster yster!

 
Ingen bild

Becca

24 juni 2013 16:04

*vrål skratt* MANDIS! man ska inte ge sig emot tre vakter och snut särskillt inte en TANT! Haha!!!

Amanda

24 juni 2013 20:49

Äääääsch, det var bara en person som råkade se ut precis som jag! Jag är ju pappas ängel!!!
;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards