Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Oh La la

Av Amanda - 19 juni 2013 23:19

Jag vet inte om det är bra eller dåligt detta men vi skyller allt på Carro, okej?!


Idag har jag slopat mitt blonda hår och färgat det mörkt mörkt brunt haha! Har ju funderat på det typ i ett år.. Bra att man kommer till skott nån gång haha.

Nickes kommentar på sms när jag skickat en mmsbild:

" Darling, du ser annorlunda ut på nått sätt?! "

Jag:

" Ah joo... Men vad tycker du då?"

Nicke:

" Om vaddå?"

Jag:

"Idiot! Ser du inte vad jag gjort eller?"

Nicke:

" Men asså... gumman! Dina ögon är allt jag ser och de får mig att totalt tappa fattningen... Pussipuss!"


Kan man bli arg då eller?!

Mitt lilla hjärtegull <3

Killar!

Fattar ingenting ju... Aja jag är nöjd!

Mmsade även min syster som svarade att det var fint! :D


Nej nu ska jag inte tjata om mitt hår!


Ehm vad händer i Mandas liv?


Ööööh!

Njuter av sommaren!

De luxe!

Nu kom jag och Carro precis hem till henne efter att vi har badat trots regnet... Haha men varmt i vattnet var det i alla fall.

Så nu bäddade vi ner oss i en stor soffa och ska kolla på " Dumma mej" och skrika IT´S SO FLUFFY I`M GONNA DIE!

Haha vad fasen jag måste släppa det där nu!  Eller hur?


Ge mig en ny bra kommentar!


Annars så är man ju x antal timmar med prinsen och Sky. Är lite lite sur på min far som sålt Felizia men men har ju massor av andra hästar.

Men OH MY GOD vilken häst Sky är! Så glad att jag får rida henne och pyssla med henne hur mycket som helst :D

Och Caitlin verkar glad över detta, för nu kan hon ju lägga ner mer tid på Zydeco ^^ Haha hon kommer aldrig att erkänna det men jag vet att hon gillar honom!

En ren och skär utmaning säger inte Caitie nej till... :) Haha jag känner dig allt för väl!


Oooh snart Midnatt! Då kommer Nicke och hämtar mig efter jobbet hans. :D 


Haha jag har verkligen inget intressant alls att skriva! Men ni får en uppdatering i alla fall och en göllig flodhäääääääst!


 


Pappa? Jag vill ha en flodhäst... Blink blink!  :D


Nej men vad tusan...

Är det inget kul alls jag kan säga er?

Nej...

Jag får styra upp det här till nästa gång!


Meeen Becca! Hur gåre med Jocer??? I wanna KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det bäst så länge och Kaninkramar och Pandapussar till er alla !



 
 
Ingen bild

Becca

21 juni 2013 20:44

Jo då!v Tog grimman och gick men hann inte längre än ut genom hagen innan han börja kruma och språnga och slita sig och tigga, Bita mig i fingrarna,kliva över mig då jag fullkomligt exploderade! En rak smäll över nosen med grimmskaftet och ett stamp med foten and i bring him to earth!!! Nej men jag hatar djurplågeri men ibland måste man smälla till dem men sen inget mer.... Men jag förgås! Hur går det med nicke? Hur går dte med sicorro! Meeeeeeeeeeeen ska samla till häst! Du får gärna skicka litet pengar! HAHA! Nej men bara skämta ^^
Kramizz becca

Amanda

24 juni 2013 20:56

Klart att du måste visa vem som bestämmer och påminna honom om att det är DU som är bossen! Klart att man får ta i lite, det gäller ändå en stor häst som väger x antal 100 kg mer än du. Jag skulle aldrig ens tro att du skulle skada honom ju!

Nicke?
Ja just det! Haha det var den med... Nej bara skojjar! Det går bra och nu väntar jag på en stor fet diamantring så att vi kan gifta oss typ... Näee nu skojja jag IGEN!
Men det går finafisken så inga moln på den blå himlen... :D

Det har tagit lång tid att få tillbaka Sirocco i sitt esse efter hältan, attans vad de tappar allt fort men nu är vi på g igen och han busar på. Vi satsar på en tävling om några veckor :P

Du kan få min spargris :D Jag tror att det är några 50-öringar och guldpengar i den... vänta ska jag leta... * Letar! Letar! * Host.. host Damm! Där var han... Hmmm en kapsyl, en gammal ballong och en sedel från Monopolspelet. Kolla där var Hatten med från Monopolet!.. Aj då!

Pusss

 
Becca

Becca

30 juni 2013 15:51

Amanda, skärp till dig nu, Du och din syster kan vara min och Jocers sista chans, Allt har gått åt helvete... Läs senaste inlägget på min blogg, Jag litar på DIG och caitie, Faktum är att jag lägger näst intill allt i era händer nu, Skriv ner alla dina funderingar och tron... Snälla, Jga måste lista ut vars felet ligger för någonstans är det fel!

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Amanda

9 juli 2013 02:20

:(

Jag fixar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards