Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Amanda - 21 maj 2013 11:39

Hej Bloggen!
Hur mår du?
Ja okej, jo det är ganska bra här med serru!
Nej, jag tycker fortfarande att " OH MY GOD IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!!" är hysteriskt roligt :)


Uj uj det har varit fullt upp nu sistone. Så har förklarat att nu måste jag lägga all tid på skolan och hästarna.
Men givetvis är det alltid nån som tar illa upp.

I mitt fall är det Carro!
I söndags så struntade jag i ridningen och valde att följa med Nicke på bio. För jag saknar honom jättemycket!

Men i skolan igår så kom Carro och talar om för mig att jag är en idiot som väljer min pojkvän före mina vänner.
Sen att det är falskt av mig att säga att jag inte har tid att umgås men med Nicke kan jag va!

Jag förklarade som läget var, att jag och Nicke inye kunnat ses alls men nu hittade vi ett par timmar tillsammans. Dessutom så var Carro bortrest!

Hm, vi bråkade stort kan jag säga! Hopplöst att det blir så för att man måste styra upp sitt liv

Men jag väljer aldrig bort mina vänner men nu har jag till juni på mig att rädda mina betyg. Lyckas jag inte förlorar jag min Sirocco...
Och en häst går inte att ställa in i garaget ett tag i väntan på bättre tider!!!

Så är lagom förbannad idag!

Men men hoppas allt är bra med er! Puss å kramen på er <3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards