Direktlänk till inlägg 14 april 2015

Rubrik saknas

Av Amanda - 14 april 2015 01:42

Jag skulle ju bli bättre på att blogga.... Öh ja!

Jag ville även bli superstjärna när jag var fem år... Se hur det gick! Än är jag inte ens rikskändis, Lokalmongo möjligen... Och övertrött!


Liten aning arg på min syster. Du får fanimej inte plocka hem den vackraste jag nånsin sett och sen säga att du ska sälja honom fortast möjligt! OMG vilken häst!

Mörk fux, två vita strumpor och bläs... Mumma kardemumma.. ( Å bullar vore gott...)

  

Behöver jag säga mer? WOOOW....


Jaha... tävlade på Casanova i helgen... Jag kan bara påstå att det gick bra.. Axeln värkte som fan men vad gör det?

Vidundret ( som Lena kallar honom av okända anledningar ) gick kanon och vi har nu debuterat i 120!

Felfri och såklart är min springare snabb som vinden ( vågar inte erkänna att det inte var jag som styrde farten) vilket ledde till en hedersam 1:a placering! STOLT!

 


Nää vad ska jag berätta mer... ?

Fölis har fortfarande inte fått sig ett namn, utan går under namnet "Trollet" just nu. Vi gnuggar geniknölarna ( nej Lynn, Fridolf är inget bra namn!) och tänker vidare.

Syrrans bästa förslag hittills kom igår efter att hon kollat på film. Hon ringer mig.

" Nu vet jag vad trollungen ska heta!!"

" Aha... du kan inte få dina uppenbarelser på andra tidpunkter än halv ett en söndagsnatt?"

" Äh, var inte så sur nu! Sova kan man göra i graven!"

" Vilket är typ minst 80 år kvar.. 70 i alla fall... Jaha vad ska han heta då?"

" Catch Me If You Can!!!"

" Blir jävligt långt att ropa det varje gång ...."

" Är ju kanoners ju!!!"

Ehm... Jaaaa kasst äre inte... Men vore träligt om han inte blir en sprinter!


Ja nä sova vare ja...  Öh... ZzzzzZZZZZZ Film?!

  

 
 
Ingen bild

Caitlin

14 april 2015 01:56

1. Du glömde rubriken!
2. Haha.. Visst är han fin... Men nej! Kommer spekulant imorrn!
3.. Grattis till er =) Fasen vilken bra fotograf du har XD
4. Behåller låttemat på mina uppfödningar, " Memphis Tennessee " är det möjligt att det blir.. (Jims förslag)
5. Gå och lägg dig!
6. Nej, jag kan inte tidsbestämma mina uppenbarelser!

PUSS

Amanda

14 april 2015 02:05

1. Du har inte uppdaterat!
2. Du har inte uppdaterat!!
3. Du har inte uppdaterat!!!
4. Du har inte uppdaterat!!!!
5. Du har inte uppdaterat!!!!!
6. Du har inte uppdaterat!!!!!!

Pussssss....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards