Alla inlägg under april 2015

Av Amanda - 3 april 2015 13:42

eh nä vaddå? Jag har inte alls glömt bort bloggen. Not at all!!!

Eller jo faktiskt. Har gått igenom onsdagen om och om igen men större delen är bara total blackout!
Shit, sjukt mycket som hände den dagen.
Vill ni ha en lista?

1. Jag fick 63 av 65 rätt på teoriprovet så klarade det.
2. Körläraren som jag körde upp för undrade hur i hela världen jag kunde köra så bra efter att jag nämnde att Jim var min hanledare :)
3. Skrek mig hes av lycka när jag fick pappret som godkänner att jag får köra bil lagligt.
4. Lurade syster och Jim totalt, så Jim körde hem och syster mintrade upp mig.
5. Skulle precis erkänna att det ÄR första April till puckona när telefonen ringer.
6. Nina meddelar att Ginger ser ut att vara på gång att föla, en månad för tidigt!!
7. Panik!!!
8. Ginger visar tydliga tecken på att fölis är på gång!
9. Veterinär undersöker Ginger
10. Vi tackar högre makter att Ginger fått föl tidigare och ännu en gång levererar ett friskt och starkt föl. Jag chansar på att han blir mörkbrun!
11. Vi gullar och håller koll resten av dagen.
12. Jag inser nu att jag fortfarande inte har berättat för de närmaste att jag faktiskt klarade körkortet :) Haha
Fullt upp som alltid


Vad sägs om detta aprilskämtet?!

Glad Påsk på er mina vänner!
Och grattis till Caitlin för att du har världens bästa avelssto <3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards