Direktlänk till inlägg 25 november 2015

jaa suck...

Av Amanda - 25 november 2015 22:50

Okej... Soo ... Vem har blogg-rapeat mig?
Cool bild dock :) en av... Nej helt klart! Den snyggaste röven jag sett på länge;)
Annat än de blekvita håriga arslena man brukar skymta..

Då så... Vad händer?
Inte en aning ärligt talat!
Jag försöker förstå men nej...

Det känns som att "gänget" håller på att splittras rejält och på något sätt står jag i mitten.
Jag och Nicke har börjat umgås allt mer med "hans" polare nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det hela men dem han umgicks med innan vi blev tillsammans.
Och tro mig, roligt har vi så klagar inte alls.
Men det är inte riktigt samma sak som det var med Gänget..

Anledningen?
Många bråk.
Främst mellan Jim och Caitlin och det påverkar oss andra. Rejält!
Det värsta är att på nåt vänster så hamnar jag emellan dem och de andra tvingas välja sida.

Förra helgen så blev Caitlin galen på Jim för att han var med en annan tjej.
Jim försvarar sig med att det är slut mellan dem och att han är fri att göra vad han vill, precis som Caitlin är.
Hon svarar med att han skulle ge sig på alla som försöker och slå ner dem..

Båda har en poäng tycker jag då jag vet att det är sant. Men det blir svårt för mig när bägge två vill ha mig på sin sida.

Bråket slutade med att Caitlin slog till Jim och drog.
Ragge, Micke, Rickard och Anton stannade kvar hos Jim medan Sanna och Lynn försvann med Caitlin.
Visste verkligen inte vad jag skulle göra!
Caitlin är min syster och jag älskar henne så det gör ont men Jim är en riktigt bra vän som alltid ställer upp.
Jag vill inte välja mellan dem.

Så nu säger jag bara att jag inte lägger mig i detta. Men kluven är jag.
Men jag vill fixa detta!
Lappa ihop oss alla igen så att vi kan ha det som det var förr..

Men jag hoppas att stormen lugnar sig.
Varken Caitie eller Jim är sura på mig, bara på varandra.
Men jag vill bara skrika att det är högre standard på två treåringar som slåss över en spade i sandlådan än vad det är på dem!

Tänk om folk kunde lösa sina rekationsproblem en gång för alla utan att blanda in andra!

Riktigt gnäll inlägg detta men behövde skriva av mig.

Annars är allt bra i regnet! :)
Puss

 
 
Ingen bild

becca

26 november 2015 17:53

Satt inne på matten och tänkte att jag kanske borde kolla din blogg. Det första som dyker upp är en fucking minion som visar arslet. Personen bakom mig suckade bara och sa "den som posta den där bilden har jävulskt dålig humor.."

Usch va komplicerade ni är. Är det inte två vuxna människor? Äre inte två vuxna människor som kan sätta sig ner och prata?

Annars? Mjora...

ha så kul i surregne'! Kram!

Amanda

29 november 2015 10:41

Haha, din kompis uttryckte det milt! Nu råkar jag ju gilla Minions men är oskyldig till bilden.

Ja, det kan man undra. Just nu är det som sagt en högre nivå på dagisbarn än på dessa..

Storkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards