Direktlänk till inlägg 29 november 2015

Snooow

Av Amanda - 29 november 2015 20:55

Är det bara jag som inte är sprudlande glad över att vi fick snö idag?!
Alla här: "åååååh så mysigt!! Snö på1:a advent!"
Jag:
"Fy fan va kallt å blött å hästarna är skogstokiga!"
Men men..
Bitter får man vara!

I alla fall... Det gick bra med katt. Han är lite förnedrad bara. Fick nån salva och är 3500:- kr fattigare.
Så glöm era julklappar nu!

På torsdag så är det sista träningen för iår och vi ska ha tävling. I både hoppning och dressyr!
Bäst som jag är så satsar jag på att vinna.
En rosett och äran i alla fall!
Jag & Star är ett superteam!

Idag har vi tex övat på våra rodeouppvisningar:)
Han skuttade runt som en galning med mig på ryggen så det var en match kan jag lova.
Helt slut!

Så nu tv och fundera på varför jag ens skrev detta när jag inte hade nåt skoj att säga...
Puss

 
 
Becca

Becca

29 november 2015 22:28

Jocer när snön kommer: Reagerar knappt alls eftersom han visste förra månaden att den var på g... kanske blåser upp sig liiite och rullar sig en extra gång men annars så

Men lille söten! Hundar är mer min grej men katter kan nog vara gosgos

Klart du ska vinna ju! Du klarar ju allt...typ...nästan...

http://www.malpacara.blogg.se

Amanda

4 december 2015 10:27

Asså.. Jag kan förstå att de blir lite spralliga när det kommer mycket snö men över nån cm...
Iofs är ju inte Star så van vid det.. Men men..:)

Naaaw jag gillar ju båda sorter men tycker att lägenheten är för liten för hund. :)

Tack ^^ det gick över förväntan

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards