Alla inlägg den 27 december 2015

Av Amanda - 27 december 2015 21:04

Dagen till ära har vi (hör å häpna) spenderat på mellandagsrea och bio.
Vi såg "En man som heter Ove" och den var kanon! Skrattade gott och länge åt de komiska inslagen. Och nu vet vi ju sanningen om Audi - fyra nollor i grillen och den femte bakom ratten :)

Mellandagsrea med grabbarna gick lååångt över förväntan!
Jag fick in dem på New Yorker vilket uppskattas! Eller surade till lite när de ville att jag skulle vara underklädsmodell åt dem ^^ men annars så!
H&M, Gina Tricot och Kicks överlevde dem och jag fick till och med in dem på Hööks :) bra med två packåsnor måste jag säga.
Killarna ville mest till Media Markt och net on net ... Typ såna affärer.
Jim skulle ha en ny GPS och kommer tillbaka till bilen med en 75" tv... Tur att vi åkte Buick HGW!

Nä trots att det låg 20 cm snö på marken i morse och man bara ville somna om så blev det en riktig kanondag! :)

Tagit ledigt från ridningen idag så pållarna fick vila och har lekt i snön.
Kvällen avslutas med att inviga den stora tvn, mobba Jim för komplex och bara softa med goa vänner!

Puss och Kram <3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards