Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Amanda - 5 mars 2015 22:24

Nej!
Jag hittade inte alls " jag ska spendera pengar på nåt annat än veterinärräkningar" saker idag!
Inte alls! Inte en endaste liten krona gick åt på båtarna...
Hur kan ni bara tro nåt sånt om mig?

Jag, Amanda, som är en ekonomisk, sparsam och mogen tjej till skillnad från slösarna jag anser som släkt, vänner och övriga mentalpatitenter... Ehm menar förstås " normala umgänge" nu!

Lixom... Typ!
Dessutom är jag INTE storfräsarn idag!
* Jim & Nicke lade ca 11000kr på öl ( 150 plattor) jag köpte 1 flaska enbart för att den var rosa(smaka skit oxå)
* Syster la 700:- på EN parfym ( jag fick två för 380kr) och vinner Storfräsartiteln rejält med att ha köpt en gudomligt vacker häst för 45000kr

Så mina inköp gick på ca 800:-
Och så är det jag som får höra att jag är slösaktig?! WTF???

Meeh skitsamma!
Hästen... åh min Gud!
Jag trodde att mitt Fuxdregglande var över... Icke!
Mörkfux med bläs och 4 vita strumpor... Gaaasch!

Av Amanda - 5 mars 2015 05:36

Jag älskar Road Trip!
Men för Guds skull..
Samma bil med tre idioter kl 02.30 på natten, nej tack!
" Manda titta!! LASTBIIIIL!!!!" * dunk på armen vid varje lastbil vi kör om på E4:an i 25 mil*
För helv... Jag vet vad en lastbil är och ser ut!!
Samtidigt som Nicke och Jim Djuuupt diskuterar varför månen är full och de nyktra..

Nu gömmer jag mig på Danmarksfärjan å hoppas slippa asen i 20 min!

Mot Tyskland für alles scheisse idioter!
Ska kolla på häst och ja.. Anledningen till att svenskar åker dit i övrigt vet ni ju redan;)

Låt mig överleva detta!

Syster har sovit hela vägen så gissa vem som hittills varit mobboffer?!

Öhh.. Nu 20 mil av Danmark sen mer båt!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards