Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Amanda - 3 mars 2016 00:17

Phuuu.. Äntligen tyst och lugnt, inte en kotte i närheten som kan tjata på mig. Jag slängde till och med ut katterna och hundarna sover.
Har vart fullt upp hela dagen med allt möjligt.
Morgonfodring av odjuren, göra iordning Rille och QR som tyvärr lämnat oss idag.
Fan jag grät när de lastade på dem på lastbilen... Kommer sakna er som fan!
Men jag vet att de kommer att stortrivas i sitt nya hem hos Caitlin på andra sidan Atlanten...
Ginger får stanna hemma då hon trivs bäst här och vi kommer riktigt bra överens gammeltanten och jag :-)

Sen har jag hjälpt Ebba.. Envisare flicka får man leta efter!
Ponnyn hon rider in är en bestämd welsch hingst på 3 år och idag så var han på sitt värsta humör. När Ebba flyger av för säkert 10:e gången så fångar jag ponnyn och hon borstar av sig gruset och illblänger på honom.
" Hörrudue om jag ska avancera i ridningen så är det bäst att du skickar av mig 90 gånger till idag så når jag 100 snabbare! Eller så sköter du dig och ser framemot dina morötter i kväll!!
Han valde till Ebbas besvikelse att få morötter.. Men jag är imponerad av att hon aldrig ger upp.
Hon kommer att gå långt...

Sen har jag hunnit med mina egna godingar, hjälpt Tess med "Egon" och tagit hand om hovslagaren.
Telefonen har gått i ett. En orolig syster som ska möta upp sina hästar i Göteborg, hästägare som vill ha stallplatser, Leena från ridskolan undrade om jag va intresserad av en tävling....

Så nu... 5 minuter lugn och ro sen film!
Puss puss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards