Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Can you Belive it??

Av Amanda - 16 mars 2015 16:00

ATT DET BARA ÄR typ DAGAR KVAR INNAN JAG FÅR KÖRA UPP OCH FÅ MITT KÖRKORT?!

DAMN!

16 dagar kvar, fatta att nedräkningen är igång eller!


" Men Manda... Äru säker på att du klarar det med en skadad axel? Den kanske inte har hunnit bli bra..."

Sen när i h*lvete ska en axel hindra mig att nå mitt för tillfället största mål i livet?

Since never ever! =)

Så vad tusan, Alvedon uppfanns av en anledning! Jag är taggad till 1000 x 10000000 typ...


Annars då, jovars... Jag kommer garanterat bli en mästare på använda min vänsterhand efter detta! Helt klart!

Det kör ihop sig lite granna emellanåt med skam den som ger sig!

Jag har ännu inte kommit på någon bra idé om hur jag ska orka slänga upp en sadel på hästen, så får be om hjälp med det, få en utläggning om att jag inte borde rida alls, käfta emot och sedan leka cowgirl!


Var ute med T.D igår för att det var sjukt fint väder... Och han skötte sig som den snälla rara lilla häst han typ aldrig någonsin brukar vara. Mäkta förvånad! Till och med Nina som var med vart impad.

Han skyggade inte för någonting, blåste inte upp sig när vi mötte folk, fick inga hjärtattacker när vi passerade den hiskeligt farliga brevlådan eller någonting! Lyhörd på ryttaren är han jämt så där är aldrig några problem... Men...

Kan det vara så att efter alla år, så fanns det en dag då T.D inte uppför sig som den hispiga araben han är?

Detta är med andra ord större än de sju underverken i världen (enligt mig). Detta är större än rivningen av Berlinmuren ( "vilken j*kla Berlinmur??" tänker alla yngre) och Milleniumskiftet tillsammans!

Herrejösses lixom!

Förstår ni inte?

T.D passerade sin ärkefiende Brevlådan utan att ens reagera!!!!


Jag ringde till och med Aftonblandet och frågade om de ville ha årets Scoop, men tydligen var nån tjomme från Melodifestivalen mer intressant... Måns kanske han hette?!

" Va har ni en katt med i Mellon? Äre inte dags att skärpa till sig nu va? Eller kan jag anmäla min katt Ludde till nästa år?"

" Vaddå katt? Han är en känd artist!"

" Alla katter som man inte vet namnet på heter Måns!"

Fånskallar!


Ja, ja...

Nej, vet ni hur jobbigt det är att skriva på ett tangentbord med en hand? Kan säga att det tar tid! Och nu ska jag kämpa mig ut till en skogstur med flickorna.

Vi ska mobba Sanna som börjar bli en tjockis nu ^^ Tyvärr så svarar hon bara att hon får äta precis så mycket godis hon vill, och därmed får hon tyst på oss godisråttor som egentligen inte alls struntar i om man råkar gå upp 10 kg på grund av att man vräker i sig en massa onyttigheter....


Pussen och Kramen på er Sötisar!


Fatta bara.... 16 dagar kvar =)


 
 
THE QUEEN HAS ARRIVED!!

THE QUEEN HAS ARRIVED!!

16 mars 2015 18:22

Jaha mEN FÖRSTÅR DU HUR JAG HÅLLER PÅ ATT VÄNTA IHJÄL MIG?!JAG VILL BÖRJA KÖRA NUUU!! Fyller 15 nästa år (shit... då får man ju knulla lagligt... wosh!) Så är grymt sugen på att (INTE knulla faktiskt...) börja köra folkrace!

Omg äru seriös? Du ljuger väll inte? INTE ENS PÅ BREVLÅDAN?! Shiet!
Känns som om det där med berlin-muren var riktad mot mig men NJIET! Jag är faktiskt inte lika efterbliven som dig... *elakt flin*

AHAHAHA! Gjorde du?! Tänk om de ba: "Jamen absolut! Vi kommer på direkten!"

Ja... rövhålet Måns vann. Jon Henrik Fjällgren skulle ha vunnit!! Eller typ Eric Saade (vi är gifta btw! Han vet bara inte om det än...) (god, that man is so hot...)

Angående Sanna och godiset: OOOOH BUUUURN! Need some ice?! Hon får ju äta hur mycket hon vill!

Kram!

http://www.malpacara.blogg.se

Amanda

18 mars 2015 00:22

" The Queen has arrived" Hahaha Störtskön!

Tro mig, jag förstår! Jag har väntat och väntat.. men har ju fått övningsköra lagligt sen jag var 16 år iaf... Då blev man bara mer sugen =) Hahaha DAGAR KVAR AV VÄNTAN!

Jag är superseriös! Fatta hur stort detta är! Inte ens den arabätande, livsfarliga brevlådan! Du skulle se hans chock då brevlådan fått en lapp om "ingen reklam" på sig... Jösses!
Hahaha det var inget illament... Men kändes som att Kalle Dussins död var mindre relevant just då! ;)

Faktiskt så gjorde jag det.. jag är fan kändis på 118118 nu efter alla konstiga nummer jag ringt och frågat efter ;) Men de sa mer att det inte var särskilt stort intresse för detta.

Öh... Jag är fan stolt över att jag vet vem som vann, sen vad låten heter och hur den låter... NO IDEA!
Tyvärr Becca... Du är för ung för att gifta dig i Sverige... vare trevlig utlandssemester?

Ja, hon får ju det! ORÄTTVIST!!! Så då har vi ju all rättighet i världen att kalla henne tjockis... För det är ungefär lent som en barnvisa gentemot vad hon kan haspla ur sig...

Kramis på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards