Alla inlägg under september 2015

Av Amanda - 5 september 2015 19:56

Allså... Varför frågar alla mig om min syster?
Varenda en i vår närhet frågar när hon kommer hem osv...
Ärligt!
Jag vet inte!!!
* RASERIUTBROTT *

Ni får la ringa/skicka sms till henne?!

Om sanningen ska fram.. Så tror jag att det dröjer. Om hon ens kommer hem igen...

För det går rätt jäkla bra för mig att vara diktator på gården!
Jag måste vara född till det!
Ordning, reda och här prutar vi fan inte på en häst vi ens sett eller träffat!
Om man är intresserad och tror att just denna hästen är the one, då är den värd 1,5 timmes bilresa!
Ja ni läste rätt!
1,5 timme i bilen är ingenting!!
Vi har haft spekulanter från Tyskland som mer än gärna åkte ca 6 timmar + 2 färjor för en pålle...

Öh.. Nu har jag gnällt klart och ska tillbringa denna nyktra lördag med att fira att jag och Star totalsopade banan med de andra tävlande :)
Detta firas med marängswiss, film och min ganska mysiga karl!

Pusss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards