Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Amanda - 9 juli 2013 02:20

Är ganska precis vad jag har!

Dumma skor!

Kostade skjortan, undertröjan och badbrallorna och det enda man får är skoskav!

COMPEEED MY DEAREST FRIEND!


Nej, men Manda, sluta gnäll! Du är faktiskt hos Stephanié i Frankrike fortfarande! Inte ska lite skoskav förstöra stämningen?!

Nej du har rätt!

Strunta i det...  Aj mina stackars små fossingar... Nej just det! Allt är rosa enhörningar och fluffiga kaniner!


Värsta coola upplevelsen jag har haft kan jag säga!

Sett riktigt Camargue-hästar!

Ascoolt!

Dock var de inte lika rena och fina som på bilderna i Min Häst och liknande tidningar men hur fränt som helst att se dem!

Sen har vi varit på Disneyland Paris, var kanoners men det i USA är still number one.


Haha ja, lite vin har det sjunkit ner ikväll och nu ska jag gå och lägga mig egentligen men är alldeles till mig efter allt jag sett senaste veckan!


Och Gud vad jag saknar Sirocco och Nicke! Damn, inte bra att åka ifrån mina två pojkar!  Kan ni inte komma hit och ge mig en kram?

Nej men åker hem imorgon så får väl stå ut ett tag till.


Öhm!

Nej kreativiten flödar icke! Men jag lever!

Och nej har inte skämt ut mig ännu... Kanske dax för


OH MY GOD IT`S SO FLUFFY I`M GONNA DIE!!!!!


 

Hahaha kolla ögonen!

Min idol!

Agnes!


Och Caitlin!

Sluta undanhåll saker för mig!

Hallå, varför sa du inget?

Nu är jag ju aslessen :(

Men glad att du har Danny och Ryan....

Kram på dig kära syster!


Becca:

Jag ska försöka hjälpa dig!

Är riktigt orolig för dig ju...

<3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards