Alla inlägg den 20 september 2013

Av Amanda - 20 september 2013 12:20

Jag kan lätt meddela att igår var en väldigt jobbig dag.

Idag är det likadant.

Dock var det fullt av folk här igår, idag är det bara jag och Nicke.

Snäll pojkvän jag har som passar upp mig för att han tycker synd om mig.

Jag tycker mer synd om honom som just förlorat en väldigt nära vän.

Vi stöttar varandra helt enkelt.


Jösses vad konstigt det var igårkväll.

Caitlin kom tillbaka efter en tur med Sky på flera timmar.

Det syntes lång väg att tårarna på henne runnit konstant.

Ändå försöker hon stötta resten av grabbarna, samt ta hand om mig trots att jag vägrar det.

Caitlin är nog den starkaste av dem.

Men jag förstår verkligen inte hur hon orkar.

Det var som att se en mor ta hand om sina barn.

Vid midnatt så åkte de alla iväg.

Det var så konstigt tyst i huset efteråt.

Nicke stannade kvar hos mig men vi märkte båda två av tystnaden.


Men på något sätt så känns det en liten aning lättare idag, jag vet inte varför men det är nog att man fått lite större perspektiv på det hela.

Jag fick även läsa brevet Danny skrev till Caitlin.

Då bröt jag ihop.

Så mycket kärlek och stark vänskap har jag aldrig stött på.

Inte konstigt att de stod varandra nära.

Jag föreslog till Caitlin att publicera det brevet, så har hon det alltid kvar oavsett vad som händer.


"Ingen dum idé men jag orkar inte just nu... Jag orkar ingenting längre... " Suckade hon bara till svar.

Jag förstår dig syster.

Jag förstår dig precis...


Så här går tiden supersakta kan jag lova. Det är som om allt är i slowmotion. Stämningen, Omgivningen jaa allt.


Men men för att ta tag i problemen med att jag behöver nån frivillig som kan rida Sirocco ett tag så hörde jag av mig till Leena.

Hon rekommenderade en duktig elev som kanske var intresserad.

Oblyg som jag är så ringde jag henne. Ronja heter hon och hon blev jätteglad. Så hon ska komma och provrida honom idag.

Vore ju bra så slipper han tappa all kondis. Min lilla tjockis!


Vi avslutar väl med ett stort TACK till Becca för dina fina ord och kommentarer! Det betyder massor! Kram på dig! <3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards