Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Amanda - 28 januari 2014 11:36

RAMASKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!


Så trött man blir på "folk" ÅÅÅH STÅNK SUCK OCH STÖN!

Haha skrattretande egentligen.

Ja som jag berättade igår så "råkade" jag ge Barbie en liiiten örfil, No Big Deal enligt mig. Det var lixom självförsvar.

Vet ni vad kossan och hennes föräldrar gjort nu?

Polisanmält mig för misshandel och det var sååååå synd om henne för hon var ju sååå oskyldig!

Hahahahaha! BULLSHIT!


Fick reda på det idag när rektorn på skolan kallade till krismöte efter gårdagens händelse.

Jag och mamma kommer dit samt Barbie och hennes mamma så satt rektorn med och nån Elevstödjare från Antimobbningsteamet.

Jag berättade om skitsnacket och hur trött jag är på det.

Vad får jag till svar?

Jo, att jag är en problemelev i och med några tidigare händelser på förra skolan med mera sen har jag ju en del sjukskrivningar och skit.

Äre mig det är fel på för att jag försvarar mig själv?

Uppenbarligen.

Barbie sitter och gråter och säger att hon försökt sååå mycket att bli min vän bla bla bla..

Hmm.

1. Du är en Bitch

2. Du snodde min kille

3. Du snackar skit

4. Du ljuger

Fyra anledningar som verkligen får en att vilja bli vän med en person med dessa egenskaper va?

Tsss...

Jag ställer mig upp och säger helt lugnt:

" Okej, Polisanmäler ni så gör jag samma sak för grovt förtal och psykisk misshandel! Jag sticker ner direkt. Hey på er!"

Och så lämnar jag rummet.


Nu när jag fick reda på att detta möte skulle bli av så planerade jag lite.

Ringde Ragge och frågade om skjuts så han väntade utanför då jag visste att på ett eller annat sätt skulle jag bege mig därifrån.

Så in i bilen och ner till Polisstationen och in med anmälan.

Jag frågade även om det kommit in nåt på mig från Barbie eller hennes familj men de hade inte fått något så kan det vara så att de bara hotade mig?

Ja men då skriver vi dit det oxå!

Olaga hot eller vad det hette.


Vill du ha en fight så ska du få det!!!!!

Jag ger mig inte!

Mamma ringde och sa att det är nog bäst om jag stannar hemma ett tag tills allt lugnat sig.

Men hon höll med mig.


Så nu har jag nog fått ur mig det värsta...


Hej på er!

Allt bra?


Idag ska jag och Tess träna på snygga avfallningar i snödrivor!

Väldigt roligt och nyttigt!

Mitt offer för dagen är Tiny Dancer, arab med nerverna utanpå i blåst är det ultimata haha!

Nej men vi tänkte bara busrida lite och slappa med hästarna.

Så ska ta mig an Felizia nu strax och träna lite Dressyr på min blivande stjärna.

Sen undrade syster om jag ville med henne och Natha ut en sväng senare idag så det kan jag väl göra.

Ska testa Cadenzia, angloaraben.

Hon håller väl jämna steg med älgarna Risse och Rille?!

Queenie har inte chans tyvärr men börjar arta sig till en utmärkt ridponny och till helgen kommer det eventuella köpare till henne.


Är rätt stolt över mig själv som utbildat henne från scratch upp till LB/LB just nu. :)

Pappa är med glad, i alla fall såg han helnöjd ut igår när jag visade upp henne och frågade om jag ville ha fler hästar att rida till.

Tack pappa <3

Betyder detta att jag kommer gå i Caities fotspår tro?


Åh just ja!

Har ju totalt glömt att berätta en sak.

Nästa år får vi tillökning på gården igen.


Antonia ska bli mamma igen!

En väninna till min mor var på besök i helgen och hon ÄLSKAR spanska hästar och äger en underbar hingst som hon vill ha en avkomma efter.

När hon träffade Antonia så sa hon att ett bättre sto kunde hon inte hitta till hingsten.

Så i April åker Antonia iväg på betäckning :D


Och så vet jag att Caitie fick ett erbjudande om att betäcka Ginger igen... ;)

SCH säg inget till henne bara... :P


Nej nu ska jag ut till Felizia


PUSS OCH KRAM!


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards