Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Amanda - 30 januari 2014 10:24

Hur mycket snö ska vi få egentligen?

Det bara faller och faller ner...

Hörru snön, sluta nu du måste ju planera lite för framtiden här va!

Du förstår väl att det bara är MAX 2 månader kvar innan du ska smälta bort och släppa fram Våren?

Nähepp, inte det.

Sorry att jag är den som talar om det för dig men nu äre faktiskt så.

Du får jättegärna komma i november och sedan sakta börja avta i Februari, ligg kvar i Mars men i April ska du väck!

Har vi en deal nu?


Haha Caitlin försökte lära mig att köra traktorn med plogen på, det gick så där...

Råkade dumpa den överblivna snön i en av hagarna, på staketet..

Ingen vidare idé ^^

Men jag körde ju inte på nån eller nått :D

Lyckan är total haha!


Jahapp, jag har även lyckats med att bli avstängd från skolan på grund av allt detta med Barbiebitchen.

Bra jobbat Amanda.

Så duktig jag är, eller inte.

Men Leena ringde imorse och undrade om jag inte ville jobba på Ridskolan istället och då ställer hon upp med gratis ridträningar och en massa intyg på att jag skött mig :D

Dealen är att jag utbildar två unghästar åt henne, självklart gör jag det!


Nej, ut och rida lite

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards