Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Amanda - 13 oktober 2014 23:17

Nu vart ni fundersamma va?

Mohahahaha...

Men jepp, detta inlägg innehåller ett erkännande (stavning???!) Men jag ska tvinga er att läsa igenom allt drabbel innan jag kommer till det.. Haha!

I´m Evil, Oh Yes!

Kan säga att det kan komma lite oanade inlägg... i framtiden! Eller efter att jag skrivit detta haha.. Öh.. Då hamnar det ju överst på sidan och ni får läsa det först... HMMM! Okej, jag lägger upp det imorgon då så ni får suga på karamellen lite... ( Vad ska man annars suga på era snuskisar?!Trodde ni att denna blogg går åt det barnförbjudna hållet nu? hehe..)


I vilket fall... HEJ!

Jag är verkligen ledsen för ett dretinlägg... Haha humorn är sjuuuukt låg idag...

Hörde ett uttryck i klass med " analklåda " av Nicke idag...

Jag ska förklara...

Han berättar om en jobbarkompis som är en aning trög.. det går sakta när han tänker och kanske inte alla hästar hemma om man säger så.. Det är helt enkelt nåra kvar ute på grönbete Gud-vet-var-nånstans.

Men istället för att använda dessa vanligare uttryck så hette det att:

" Hjulet snurrar men hamstern är död!"

Hahaha, ja en övertrött Amanda med kass humor asgarvade i en kvart åt det =)

Kanske inte vinner pris i en komikertävling men lät så himla bra ^^


Jovars, så atte... Vi kör allt omvänt idag.. Sorry Becca jag ska strax svara på din awesome kommentar!

Brukar göra det först.. sen skriva inlägg... Kolla om Becca och syster uppdaterat, en sväng in på nåra andra fina bloggar och sen blire... Haha neeej nu höll jag på att försäga mig!


Ridit Star idag... Hoppade 1 m med honom ( Tack pappa för hindren) och han bara studsar över som värsta bästaste OS-hästen. Penny blev skitarg för att Midnight rev och inte min häst gjorde det..

Ja, till 99,9% ÄR DET RYTTARENS FEL ATT HÄSTEN RIVER!

Meeen neeeej inte om du har ett svindyrt fullblod med fin stam... Neeej då är ALLT hästens fel.. (?!)

Suck... Att jag vill nita den där bruden!

Fick träffa hennes pojkvän idag med. Jag överlevde faktiskt en runda på stan med denna odrägliga brud.

Men jösses... Öh!

Undrar om Sean har lika fin stam som Midnight?

Jävlar vad hon skröt.

Han var bara SÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg, rika föräldrar, bäst på alla sporter som finns, höga betyg, går privatskola Japp hela jäkla paketet.

Men grattis Penny...

Ehm... Snygg?! Var då?

Tänderna var fanimej en halvmeter utanför munnen, och större än en bävers.. En aning överbett allså.

Lång och smal som ett sträck ( tacka veta jag att ha lite att hålla i när åskan går)

Brunt hår och ILLgröna ögon..

Inte Amanda-stuket i alla fall men visst han kanske är snäll... OM HAN KAN SNACKA OM NÅT ANNAT ÄN CROCKET!

Skjuuuut mig snälla... fort skare gå med tack!

Eller Ragge, kom med dunken så vi kan ha BFF!

Trapped på stan med två hemska personer...

Nära till tårarna och desperationen växte... SAVE ME!

Räddad av gongongen typ när farsan hämtade mig så jag lämnade turturduvorna själva..


Kan jag inte få träffa några "normala" människor i detta land?

Vad nu oddsen för det är när man mest hänger med pållarna på gården...Men ändå?!

Jag får styra upp nåt!

Tydligen har de börjat snacka om "the Swedish girl" på Pennys skola.

I´m Famous already! Eller nått...


Ja, ja.. Jag saknar mitt Sverige! Lyssnar på UT hela tiden typ ... Men då dör batteriet i telefonen efter en timme så det är snart sönder laddat... Ska fixa ett spelmaskineri i stallet som tar mp3 eller AUX så kan telefonen ladda och jag får lyssna på Svensk kvalité...

Nummer #1 på Checklistan denna vecka...


För att komma till rubriken då..

Som vanligt så har min syster (för ett tag sen) "prövat på" nått spel på nätet och självklart tröttnat på det. Ja vem får ta över kontot då? Jo jag såklart..

Okej då... Jag testar... Några dar... FAAAN JAG ÄR HELT FAST IGEN!

Så nu när man har tråkigt så nördar man StarStable online.. och faktiskt.. det är spännande!

Försöker lära mig att hitta i det där Jarlaheim... ÖÖH Letat spikar i en timma för jag kom inte ner från muren... hittade EN spik där uppe..

Men jag och den ädla springaren testade att åka färja idag med... haha.. Helt lost i bollen hur man gjorde men det var bara att gå på den... Och det gick inte att hoppa av i vattnet..

Men gött att slippa galoppera från Jarlaheim till Fort Pinta i skyttetrafik..

Den där James asså.. Så himla skön snubbe...


I vilket fall.. Nördat det ett tag faktiskt! Till och från naturligtvis.. Spenderat miljoner SC på veterinären för att hästen inte fått sin skötsel.. La la laaa.. Näää jag slarvar inte.. ^^

Öh, vad ska jag mer berätta?

Har 4 hästar.. två fuxar, en brun magnifik häst och en palomino (arab of course)

Alla heter nåt med Dream...


Ehm ja... Så ser ni en yrboll irra runt på antingen en stor lustiano med sverigelindor och illgult träns eller på en liten arab med vitt träns så äre jag som härjar runt...


Tänkte börja blogga lite om det faktiskt.. Neeej jag lägger första SSo inlägget INNAN detta =) Så får ni se Dreamfire oxå... I´m In Love! Åh älskar den faktiskt!


Nä Pussen och Kramen på er finisar!



Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards