Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Amanda - 3 februari 2014 16:33

... To Be A Good Girl But I´m Just Bad as Hell!

MOHAHAHAHAHA!


I lördags fick jag min big revansch på Nicke!

Oh vad jag längtat!

Hahaha...

Han kommer fram till mig på en parkering inne i stan då jag va ute med några kompisar och sladdade 740.  

N: Hur är det med dig?

J: Det kunde knappast bli bättre hörru!

N: Vad menar du?

J: Jaaa om du kikar liiiite åt vänster så kan du ju se vad du bytte ner dig till! Och just nu känner jag att väljer du att vara med en sån slampa så är du låååångt under min nivå! * Big Smile *


Jajjemen där borta står hans Barbie böjd över motorhuven på den fulaste Epan ever. Bakom henne står en av killarna med byxorna nere...

Behöver jag säga mer?

Näe trodde inte det heller... Hahhaa va fan...

Jösses vad de bråkade efter det men skit samma.

Jag tog mig en Smirnoff och åkte iväg med Robin, Ante och Samuel.


Haha fan vad kul det är att åka med när de sladdar runt med bilen. =)

Jösses det var evigheter sen jag skrattade så mycket som då!

Nån timme senare smsar Nicke och talar om att han ångrar allt som hänt mellan oss med mera.

Bla bla bla!

Du har visat vad du går för och jag tänker inte ta i dig med tång ens efter att du varit på Barbie

BLÄÄÄÄH!!!!!!!!!

Ante bara: Fan Manda, du är ju gjord av stål, killen bönar och ber ju!

Hans kommentar efter han läst de nästkommande 12 smsen.

Jag: Jag ser ingen bukett med blommor, han vågar inte säga det rakt ut och jag dög inte innan så varför nu?

Killarna höll med och vi fortsatte kvällen.

Det var jättekul faktiskt haha.

Ja, jag har börjat umgås en hel del med dessa småpojkar faktiskt... :) 

Just as Friends!

Men de är hemskt roliga faktiskt..


Hm, jag började detta inlägget igår men hann inte göra färdigt förrän idag ( nu typ) haha.


Aja... Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga...


Idag ska jag till och med bli bjuden på mat :D I eftermiddag allså!  Weeei!


Öhm gött med MILDVÄDER iaf =) Jag tror att min snack med herr Snö gjorde susen!

Nej ut te pållarna en schvängen!


PÖSS



Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards