Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Amanda - 5 februari 2014 12:41


Hjälpte till på Ridskolan igår och jag och Elin fick coacha de mindre barnen i en rykttävling.


Haha vi fick välja häst själva och vi valde Tequila, en mörk fux.

Elins team väljer Charlie, en av skimlarna.

Gissa om de fick slita.

Sen fuskade de med pälsglansen och fick avdrag på det.

Leena och Micke var domare och nogranna som fasen.

Tur att jag sade åt Matilda att putsa tränset lite snabbt, vilket gav oss mer pluspoäng=)

Men tror aldrig att denna c-ponny varit så välryktad och glad av fem personers fulla uppmärksamhet i en hel timma!

Mitt lag vann! Fasen vad bra vi är haha!


Det bästa med jobbet på ridskolan är att man ibland får leka av sig ordentligt haha!

Ungarna är underbara och jag älskar verkligen att kunna svara på deras frågor och kunna hjälpa dem!

Trivs verkligen kanon.

Och alla som jobbar där beklagar verkligen det som hänt med Sirocco, så gulligt av dem.

Men de håller tummarna för mig och Felizia nu samt att Sirocco ska må bra.


Jaha idag... vad ska man hitta på?

Lovade att hänga med Marcus, Ante och Robin till McDonalds senare i eftermiddag.

Haha jag har blivit deras maskot eller nått.. Tydligen ska jag vallas runt på all aktivitet.

Okej då...


Meeen jag vet numera hur man planar en topp till en Volvo-motor (B230) och slipar till den så man kan trimma den för att få bilen att gå snabbare.

Det lärde jag mig igår!

De bara stirrade på mig när jag undrade om det inte var dax att börja leka med fullvuxna bilar istället?

Robin bara garvade och sa att det gör dem på sommarn, på vintern äre Volvo som duger...

"Vad äre för fullvuxen bil då?" undrar jag.

" Chevrolet HGW från 1967...."

Hoppsan hejsan! =)

HGW = HerrGårdsWagn ( En kombi allså, lite svengelskt uttal)

Coolt.


Näe en mysig tur på Felizia och sen får vi se vad som sker =)


PUSS PUSS <3

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards