Alla inlägg den 1 april 2014

Av Amanda - 1 april 2014 22:09

... Till ALLA underbara finingar som grattat mig idag! Extra tack till Becca och hennes superfina inlägg :)

Min dag har varit helt awesome (som de flesta andra dagar) och näe jag känner mig knappast äldre, mognare och sånt.

Shit ett år tills jag är myndig! Fattar ni?


Och massa fina presenter har jag fått :) Så är superglad!


Av Tess fick jag en rosa gose flodhäst :D Haha den heter Floyd och är supergullig.

Pappa gav mig ju tränset för några dagar sen men jag fick även ett presentkort på Gina Tricot på 500:-

Mamma gav mig ett kuvert med en weekend till min absoluta älsklingsstad, Paris! Och det är två biljetter så jag får ta med mig en vän =)  Efter noga funderande så frågade jag Tess och hon blev alldeles superglad.

Caitlin gav mig ett par nya ridbyxor och ett par handskar. Hon tyckte nog att de var på sin plats då mina gamla, gjort sitt med ett milt uttryck. Tack Syster ;) Jag vet att du även var med och betalade Paris-resan!

Av Jim fick jag presentkort på Kicks! Tack, jag behöver verkligen nytt smink så det passar utmärkt!

Några av grabbarna var förbi med lite blommor och godis och hälsade även dem grattis :)

Mormor gav mig 300:- i fickpengar att köpa vad jag vill för, alltid välkommet det med och Morfar sa att han tänkte ge mig en cigarr men att mormor hade vägrat det så han gav mig oxå pengar. ^^ Haha älskar gamla människor med humor.


Ja sen en massa telefonsamtal och sms från andra sörjande=) Massa tårta och grejer.

Nej jag kan verkligen inte klaga alls på min dag. :)


Jo, en sak... Faktiskt!

Tack så mycket T.D för flygturen, det var snällt av dig att kasta av mig!

Han fick värsta spelet då hundarna sprang och lekte mellan benen på honom. Jag har viss förståelse men är ändå liiite sur... ^^

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards