Alla inlägg den 2 april 2014

Av Amanda - 2 april 2014 17:51


Idag såldes BM och jag är alldeles säker på att hon kommer att få ett superhem =)

Vilket känns bra, även om det är en av de envisaste ponnierna jag handskats med så är hon go på sitt sätt!

Som alla hästar!

Och pengar in på kontot till mig :D Hehe gött! Vem hänger med och shoppar?

Näe jag ska faktiskt visa mina föräldrar att jag kan ta ansvar numera och har till och med öppnat ett sparkonto där jag satte över större delen av summan! Vuxenpoäng de luxe!


Har varit inne på ridklubben idag och jobbat lite med D & D  ( Dandy och Darla ). Leena gillar våra framsteg och imorgon ska Dandy gå sin allra första lektion med de lite mer erfarna ryttarna. Jag ska försöka att titta på, dels för att jag är nyfiken och dels för att se om det är något större att finslipa. Sen är det ju träning för Micke på kvällen med, så blir att åka tidigare.  Han ringde igår och sade grattis på födelsedagen och berättade att han hade en överraskning.

" Vaddå?" Undrar jag nyfiket.

" Jag har anmält dig och Felizia till en dressyrtävling!" Säger karln överlycklig.

 HA HA HA HA HA HA HA!

Hörru, det är första april! Det är min födelsedag! Du är genomskådad.

" Nej det är inget skämt. Hela gruppen är anmäld. Vi åker gemensamt från klubben i en hästlastbil nästa lördag! Det är bara en LB det klarar ni!"

Ehm.... Jaha... dax att börja träna då ja....


Aja inget klår superteamet Amanda och Felizia så detta ska vi la klara... :D


Mja vad ska jag mer berätta för er tro?


Jag tror att jag ska friska upp minnet om hur en LB dressyr går till...  Ha det bäst och Puss och Kram!


P.S Becca, jag ska jaga pojkvaskern med kameran som en stalker så du får en bild, då jag inte hittat nån ännu ;)  D.S

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards