Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Shooo!!

Av Amanda - 19 mars 2013 17:52


Jag är grym på detta ju! Haha näe skojja bara! ;)


men seriöst nu, jag skaffade bloggen mest för att reta min syster hehe...

Hon tror inte att jag kan skriva!


Så detta är ingen tröttsam Justin Bieber blogg eller den där japanwannabeen Jojo eller va faan han heter! Och nej inga bilder på hur jäkla vacker och snygg jag är samt på mina kläder läggs upp här!


Greatness Comes With SUCCESS!

( Storhet kommer med Framgång )

Så sant att det gör ont egentligen, men det är inte lätt att vara typ världsbäst i allt man gör...

Nej men allvarligt nu, det är bara ett rent peptalk till alla som kämpar med att nå sina mål!

Eller till dem som inte mår så bra och vill höra på min sjukt tråkiga humor haha!

Kanske mer att man inte ska ge upp när det känns motigt!


Aja,  idag slapp man skolan!

Kul va?

Bara för att jag ska åka till Thailand och käka wookade grönsaker i två veckor nu! 

Vi drar ikväll så jag borde packa men räcker la med att ha med sig bikinin och plånboken?

Mamma har ju med sig datorn i alla fall :)

Hehe!


Näe måste ut och pussa på min gullegrabb lite innan för jag kommer sakna honom som fan!


Sirocco, släng av Caitlin varje dag nu <3

Näe men tack världens bästa syster för att du tar hand om min ängel! Puss på dig med !


Hej på er!

 
 
Ingen bild

Becca

21 april 2013 13:49

Ja men va fan då är det ju lungt! Vi startade bloggen av samma anlledning! Jag har dock inge syster men så här då: Jag är ÄCKLAD less på att folk bara skriver och visar "Åh idag köpte jag detta godiset" Intressant! Intresseklubben antecknar! Jag vill ju verkligen veta vad du gillar för godis för det hjälper mig ju VERKLIGEN att överleva! BLÄÄ låt mig spy! Men du sorry om jag la upp länkar till ridbyxorna jag skulle få på min blogg och så där! Samma sak med klänningen! Sorreh ;(

Kramizz becca

Amanda

21 april 2013 23:44

Ja usch vad trött man blir!
Vem bryr sig om vilka kläder man har på sig, eller vad man äter! Halllåååååååå!!!!!!!!!
Hehe Intresseklubben ja... undrar vad deras pennkonsumtion blir på ett år?? HMMM

Haha näe men klart man kan lägga upp länkar ibland! Absolut! Bara kul att titta på i lagom dos!

Jo jag försöker få min blogg lika awesome som din... Det går sådär enligt mig!

Men du! Jag vill ha en lillebror ibland! Ska vi byta :D

Kram o kräm!

 
Ingen bild

Becca

22 april 2013 16:28

JA! Vi byter! Jag får caitlin och du får elias! HAHA! perfektimento!
Men du... Din o caitlins blogg har redan slått min med hästlängder! JAG tycker att eras bloggar är en av de bästa och min: Uhm... 2 poäng!
Medans ni tja... ni har typ 100p
Ärligt är jag avundsjuk på ER!

Amanda

22 april 2013 17:00

Haha DEAL!
Ska jag skicka henne via posten eller med lastbil?

Haha näääeee din får 23964823098409 poäng! Den är Awesome!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards