Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Amanda - 19 mars 2013 20:19

Nu sitter jag i bilen med mina ybertrista föräldrar...

Finns ju annat än väglaget att snacka om eller?!


Aja, min kusin Annie sitter bredvid mig och vi snaskar godis MOHAHA passar på å njuta nu av svenskt godis...

Tror inte de har de på hotellet ens !!

Hennes föräldrar åker sin bil, men Annie ville åka pappas Mercedes, möe goare än deras franska pluttbil ^^


Vi sjunger "On the Road Again, Can´t wait untill I get on the Road Again...." typ det enda vi kan av den låten hahaha!

Men får byta ut "Road" mot "Plane" snart XD


Blev liiite mer packning än bikinin, tog med lite kläder, lukta gott och smink med... Men faktiskt bara EN väska... och en tom en som jag kan fylla i Thailand XD

Nähä världens längsta flygresa framför oss så hoppas de visar nån bra film!


Ha de gött nu!

Av Amanda - 19 mars 2013 17:52


Jag är grym på detta ju! Haha näe skojja bara! ;)


men seriöst nu, jag skaffade bloggen mest för att reta min syster hehe...

Hon tror inte att jag kan skriva!


Så detta är ingen tröttsam Justin Bieber blogg eller den där japanwannabeen Jojo eller va faan han heter! Och nej inga bilder på hur jäkla vacker och snygg jag är samt på mina kläder läggs upp här!


Greatness Comes With SUCCESS!

( Storhet kommer med Framgång )

Så sant att det gör ont egentligen, men det är inte lätt att vara typ världsbäst i allt man gör...

Nej men allvarligt nu, det är bara ett rent peptalk till alla som kämpar med att nå sina mål!

Eller till dem som inte mår så bra och vill höra på min sjukt tråkiga humor haha!

Kanske mer att man inte ska ge upp när det känns motigt!


Aja,  idag slapp man skolan!

Kul va?

Bara för att jag ska åka till Thailand och käka wookade grönsaker i två veckor nu! 

Vi drar ikväll så jag borde packa men räcker la med att ha med sig bikinin och plånboken?

Mamma har ju med sig datorn i alla fall :)

Hehe!


Näe måste ut och pussa på min gullegrabb lite innan för jag kommer sakna honom som fan!


Sirocco, släng av Caitlin varje dag nu <3

Näe men tack världens bästa syster för att du tar hand om min ängel! Puss på dig med !


Hej på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards