Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Den sjuka mammagrisen!

Av Amanda - 26 mars 2013 01:45

Hmm vad tusan har jag fått i mig nu då?


Helt plötsligt så känner jag att jag måste på toan! NU!

RAUS! SNELL!  HURRY UP HARRY!

Sitter vid poolen med de andra och magen bubblar till!

Shit panik!

Var är nycklen?

Det trycker på från alla håll!

Hittar nycklen och springer iväg.


Hinner precis men hinner inte komma underfund med vilken ände det vill ut i chansar på den vanligaste men nej, det kommer ju naturligtvis den andra.  Aja kastar upp klart och sitter och håller mig handfatet och tycker allmänt synd om mig själv innan jag tar itu med olyckan...


Fem minuter senare så mår jag väldigt illa igen.

Chansar rätt den här gången och sitter på golvet på toaletten och det bara rinner ur mig.

Känner mig yr och börjar frysa något fruktansvärt!

Så tar mig upp och lägger mig i det mörka sovrummet under alla täcken och filtar jag kan hitta...

Mamma hjälp!

Gör mig bra igen!!


Annie kommer efter en stund och undrar vad som är fel.

Hon mår ju bra och vi har ätit exakt samma mat ju.

Ja, jag vet inte! Men låt mig gärna ligga här och dö ifred eller hämta mammsen!


Jag blir värsta mammagrisen när jag är sjuk! ^^

Mamma kan bota allt!

Mamma är min superhjältinna ^^


Mamma kommer och konstaterar att jag har feber!

No Shit eller?

Så får en Alvedon och nått piller som stoppar flödet i magen av henne.


Okej sova är ganska kört... fryser så jag skakar så kommer på att det är nog varmare ute...

Sätter mig ute med alla täcken och ett glas vatten.

Njae det var skönare att ligga ner, en vända till badrummet till och sedan sängen....


Uttråkad de luxe 10 minuter senare.

Spelar spel på mobilen, tittar på bilder... Inser att jag saknar hästarna och syster!


Ja ni fattar hur drettråkigt jag har...


Är så varm att jag mer eller mindre dör... Av med alla täckena och en snödriva hade varit lägligt!

Toa igen!

Mammas piller hjälper inget vidare...


Men fattar inte vad jag fått i mig?

Sjukt irriterande!


Aja, ska roa mig med att spela spel på datorn som mamma lämnade nu...

Finaste lilla mamma <3

Tack!


Hoppas ni är krya och glada!


Pözz!

  


 
 
Ingen bild

Becca

26 mars 2013 16:57

Jag får typ.. Uhm EXTREMT ont i magen och de sägs att mens värk känns så... Aja hursom så har jag inte det men TILL grejjen!! Jag river och skriker och bölar men inte ett dyft funkar tills det släpper!! PÅ några sekunder bara! paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah tänker man o bara njuter... sen vänder det igen... Hatar det och vet inte vad de är DX

Kramizz becca

KRYA PÅ DIG FÖR HELVETE!!

Amanda

26 mars 2013 18:48

Låter som mensvärk måste jag säga... kanske är nått förstadie till det eller nått ?

Ja, du jag vet inte vad jag har fått i mig... Ska aldrig mer äta kyckling i alla fall!

Kram och Tack för bövelen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards