Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

vem, vad, var, har ,hur, är och skulle??

Av Amanda - 26 mars 2013 02:37

Lite tidsfördriv XD


Vem:


Vem är i rummet med dig?  Ingen!

Vem önskar du var med nu? MAMMA! ^^

Vem fick du senast sms av? Ehm, ska kolla.... ... .. . Emil!

Vem ska du träffa idag?   Annie och mamma förhoppningsvis!

Vem ringde du senast? Sofia

Vem saknar du?  Sirocco!


Vad:


Vad åt du senast? Nån kycklingsallad

Vad har du på dig? Linne och kjol

Vad hör du just nu? Musik ( Metallica för tillfället )

Vad har du på fötterna? Mina tår XD

Vad för sjukdom hade du senast?  Halsfluss

Vad stod det i ditt senast mottagna sms ?  Krya på dig hjärtat, önskar du var här så jag kunde pyssla om dig!

Vad brukar du göra när du har tråkigt? Sånna här Quizzer eller tracka nån stackare XD

Vad gjorde du vid den här tiden för två år sen?  Försökte lära mig att spela gitarr... Var helt lost på det!


Var:


Vart går din drömresa? Hmm... har alltid velat åka till Lofoten och kolla valar!

Var är din mobil? Här på kudden!

Var har du köpt tröjan du har på dig? Ingen vill veta var du köpt din tröja ^^ Haha minns ni?

Var handlar du mest? Höööks!

Var är din mamma just nu? Inte en aning faktiskt!


Har:


Har du några piercingar? Japp i öronen, naveln och en i näsan!

Har du något stort ärr? Nej, jag är perfect!

Har du varit kär på riktigt? Näe vill jag inte påstå!

Har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ajjemen!

Har du allt du önskar dig? Njaae det var ju det där med Elefanten då... Pappaaaaaa ?   


Hur:


Hur är du i skolan? Mönster eleven med högsta betyg i allt ^^   

Hur ser du ut? Vacker som en sommardag! 

Hur svarar du i telefonen? Tjenare detta är Mandis automatiska röstbrevlåda... var god dröj! Kötid 57 minuter!

Hur var du som person för två år sen? Fjortis de luxe

Hur var du som person för ett år sen? Hade en Emo-period kan jag säga....


Är:


Är du nöjd med ditt utseende? Självklart!

Är du singel?  Ja!

Är du kort? Jag räcker ju ner till marken i alla fall ;)

Är du åksjuk? Nej, det går inte i min värld...

Är du helsvensk? Ja vars!

Är du allergisk mot något? Ja, äcklig mat!

Är du bra i skolan?  BÄST! Eller långt över det till och med!


Skulle:


Skulle du vilja tatuera dig?  Ah då inga problem!

Skulle du kunna pierca dig nånstans? Allready  done!

Skulle du kunna adoptera ?  Ja visst... kan adoptera Morris :P

Skulle du kunna donera bort ett organ? Absolut!

Skulle du vilja ha ett förhållande nu? Näe, jag tror inte det! Möjligen med min spegel ^^

Skulle du amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor?  Ja va tusan, det finns ju proteser! och det har man ju råd med då XD


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards