Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

100 andra frågor!

Av Amanda - 26 mars 2013 23:37

1. Hur gammal är du? 15år

2. Hur gammal känner du dig? Just nu, som en 107 årig gubbe med flint

3. Vad har du gjort i dag?  Legat på ett hotellrum och tyckt synd om mig själv

4. Vilken film såg du senast? BridesMaids... Supertråkig!

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. är du besatt av någonting? Massor! Kaniner för tillfället... och Elefanter

7. Är du rädd för blod? Nej, det bits inte!

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett mörkt rum med en ful tavla på väggen och en extremt go dubbelsäng!

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Ehm, Göran Persson, Olof Palme... 2/5 iaf.. Nån Ingmar med ju!!!

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Orkar inte!

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart tror jag... 

12. När vaknade du i dag? efter att jag somnade..

13. Vilken är din favorithögtid? Midsommar!

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Hemma hos min Prins!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Tokyo! För mycket stimm

16. Hur vill du tillbringa din pension? Vid havet!

17. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting

18. Har du någon gång brutit ett ben?  Näe 

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Cola, Ost, Mackor, Spaghetti och Choklad!

20. Vem är din favoritkändis?  Jag är helt Lost på Eddie Murphy

21. Vad är du på för humör just nu?  Ledsen över att jag är sjuk!
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Afrika, Asien och NordAmerika typ

23. Snarkar du? Som en gris mohaha

24. Vilka yrken har du provat på? Räknas praktik på mammas jobb som tidningsredaktör?

25. Hur går du helst klädd? Jeans eller kjol och linne! Eller en stor huvtröja... White Trash

26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon GRRRRR

27. Vilket är ditt favoritgodis? ColaNappar!  

28. Vad sa du senast? Stackars mig, synd om mig!

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? hmm jag äger ju på alla XD

30. Vad har du på dig just nu? Stor t-shirt och trosor!

31. Vilken är din favoritaffär? HÖÖKS
32. Vad har du för storlek i kläder? typ.. Medium?
33. Vad har du i dina fickor? Har inga fickor annars mobilen och pengar

34. Vad köpte du senast? Ett par solglajjor så jag blir coolast i världen

35. Hur många gånger har du flyttat? 4 ggr

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En båt, bensin och GPS

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?  KVÄLL

38. Senaste filmen du såg på bio? Django Unchained! Superbra!

39. Har du blivit sydd någon gång?

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Jajjemensan!
41. Vad åt du till frukost? Yoghurt
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Hm var fem år så var la full rulle med dagis kan jag tro
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Haha näe men va med när syster gjorde det XD

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Caitlin

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig! Ge mig strålning!

46. Vad var det sista du åt? Glass

47. Vem är världens vackraste kvinna? Eva Longoria

48. Är du blyg? Jaha då OHJA!

49. Vilken var den sista konserten du var på? Minns inte... ^^

50. Vad heter du i andra namn? Caroline

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Yes and I don´t tell

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Ridning

54. Har du några husdjur? Ja, en voffe, 2 katter och en egen häst... sen äre la nåra stallråtter med... och fiskar!

55. Vill du gifta dig? Med rätt kille om en 20 år

56. Vad är du sugen på just nu? Tuggummi!

57. Vad är klockan? 0.00 i sverige  18.oo här i Thailand

58. Vad är det konstigaste du ätit? Varanödla

59. Har du någon udda förmåga? Haha råkar alltid ut för konstiga saker!

60. Var växte dina föräldrar upp? Pappa i Värmland Mamma i Stockholm och New York

61. Vad önskar du dig i julklapp? En Elefant!

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Yes, kadrilj uppvisning sedan har man ju tävlat!

63. Göteborg eller stockholm? Stockholm!!!!!!!! I mitt hjärta!

64. Har du sett någon dö? Inte person, men djur...

65. Har du någon gång ringt polisen?  En gång då det var en kille som blev misshandlad av fem andra.

66. Hur många grader är det ute? typ 28 +

67. Vilken färg har ditt hus? Vitt!

68. Vad sjöng du senast? "En elefant balanserade på en liten liten spindeltrååååd...... "

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Nja är la fortfarande i forskningsstadiet...

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Näe, eller jo det har jag!

71. Har du svenskt ursprung? Japp!

72. Hur mycket väger du? 51 kg

73. Har du ett turnummer?  Lucky number Seven!

74. Vem kramade du sist? Stephanié

75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja!

76. Kan du åka skateboard? Vet inte... ska pröva det!

77. Nämn någon du beundrar och varför? Min syster! Ingenting får henne ur spår!

78. Har du gröna fingrar? Haha jag dödade en kaktus nyss...

79. Har du svimmat någon gång? Ja! vätskebrits i öknen

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Öhmm... kommer inte ihåg!

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Ajjemen Mandis och sen Idiot, korkskalle och knäppo

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Shoppa! Näe men vet inte... skänka lite till Djurrättsorganisationer och hem för vanvårdade djur

83. Är du vidskeplig? Ja! Lägg inte nycklarna på bordet och strö salt över dig när du ser en svart katt FFS!

84. Vilka är dina största svagheter? Framfusig och öppnar munnen innan jag tänker efter

85. Vad händer till helgen?  Vet inte, sola bada och dricka vin?

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Visst

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Försökt att bli frisk!

 88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Stå ut med kärleksfilmer, äta ärtsoppa och snacka grekiska

89. Vilken är din favoritrestaurang? Hm har ingen favvo... Möjligen en italiensk

90. Bada eller duscha? Bada med mina gummiankor Frida och Gösta

91. Är du bra på att laga mat? Bäst! släng dig i väggen Gordon Ramsey!

 92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft?  Haha Näe

93. När och varför var du på sjukhus senast? Några veckor sen när Sofi skulle på nån undersökning!

94. Vilket är ditt drömyrke? Något där man gör nått meningsfullt!

95. Har du några Piercings? Jajjemensan

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Stekta! På bägge sidorna

97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? När jag vann KM i hoppning på Rosie XD

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov?

99. Har du gråtit idag? Nej nej...

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ta mig ett glas vatten, snacka med Morris och dampa vidare....

 
 
Ingen bild

Sofia K

27 mars 2013 22:16

Jag kommer inte på nått att kommentera förutom att du är lika störd på bloggen som IRL XD

Puss på dig mitt kaninöra och hälsa Morris (?)

Amanda

28 mars 2013 09:45

Haha man ska ju vara personlig, right?
Klart att jag är störd, jag umgås ju med dig hihi

Puss puss min bananskatt, Morris säger att du bara busar XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards