Direktlänk till inlägg 22 mars 2014

Dretblogg!

Av Amanda - 22 mars 2014 22:08

Skulle bara ladda upp en bild på min nya hårfärg som jag är supernöjd med efter att ha skrivit ett låååångt Lördags inlägg! Då försvinner ALLT! Vad trött jag blir! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!


Ja, ja!

Bilden på mig i solskenet och njuter av våren! The one and only picture på mig haha!

 


Så.


Återigen.

Sitter med Tess på Skype och vi har fan inget vettigt alls att göra. Ingen av oss orkar lämna soffan ens haha.. Bra där. Lata töser!

Japp. Always.

Vi har diskuterat killar, hästar och nötter... Slutsatsen: Killar är nötter - hästar är bäst!

Inga nyheter direkt nej.


Imorgon kommer det en ny häst. En tjej som heter Emilia ska börja hyra in hos oss. Kommer nog bli kalasbra!

Men hon vill inte berätta mycket om sin häst så det enda vi vet är att det är ett 9-årigt sto som hon mest rider dressyr på. Okeeej...

Aja ska bli spännande! =)


Haha idag har jag och min syster ( och mamma då ) hälsat på våran moster Elisabeth med familj.

Moster är en redig bonnmora, bor på en gård med typ tre miljoner kosser på haha.

Så vi gick ut och hälsade på Mamma Mu.

Asså, jag har svårt för kor, men Caitlin älskar dem. Skadad? Anar det... Men fick världens bästa bild på henne i alla fall.

 


haha erkänn att de är som två tvillingar? Hahhaha!


Åh fick damp på min kusin Annie. Jösses vilken bitch hon har blivit. Bara babblade om nån Stockholmsresa, sin pojkvän som tydligen var proffs på fotboll och om sin garderob. BLÄSCH! Caitlin bara skakade på huvudet och smsade mig : " Jag umgås hellre med kosserna igen än att tillbringa 2 sekunder till här!"

AGREEE!

Näe Annie och Barbie skulle nog bli BFF de luxe, lika blåsta i alla fall. Sjukt hur folk förändras snabbt. Lixom för ett år sen så var Annie en av de vettiga i släkten... Nu tillhör den andra skaran på 99% som är helt psycho.


Okej nu äre såhär va... Att jag sitter hemma en lördagskväll och har nu laddat ner tre filmer jag tänkte glana igenom.

12 years a Slave ( har hört att den ska va awesome och jag måste väga upp min oseriösa filmtaste )

Planes ( Disneys flygplan istället för succén Bilar )

Wreck It Ralph ( I love tecknat jag vet )


Så ha de gött nu och glöm inte att borsta tänderna! Pöss och Kram!

 
 
Ingen bild

Beccah♡

22 mars 2014 22:49

Ser jag rätt. .. stämmer detta eller är allt Photoshopat? Sitter. Du.på.marken.i.linne.och.shorts?
Känns helt sjukt! Jag var just ute med hundarna och sprang i djupsnön. Sjönk till höften när jag gick igenom skaran...
Fuck this shit. ..
Men btw vilken underbar hårfärg!! Love it♥

Meeeen manda...elakt mot din kusin! Nej bara skämtar, förstår dig faktiskt, har varit med om det flera gånger! Hemskt, du kanske bara måste ge henne en chans? Hon kanske bara kände sig tvingad att häva sig?

Jag lovar, ska borsta tänderna med mina tre tandborstar!

Amanda

26 mars 2014 14:38

Haha nix, värsta sommarvärmen var de ute :) men idag, regn å 3 grader..

Ja du, folk förändras kan man säga..

 
Natha

Natha

22 mars 2014 23:09

Haha älskar kossabilden och Caitlin! Vad fin du blev i håret förresten! En riktig morot!

Puss på dig! <3

http://trottingshoes.bloggplatsen.se

Amanda

26 mars 2014 14:39

Haha awesome ju !
Pussiluss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards