Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

Det svarta fåret

Av Amanda - 18 oktober 2014 21:45

Det var det,det!!
Amandas tålamod nådde sin bristningsgräns rejält och milt uttryckt så rök jag & Penny ihop rejält!

Vilket slutade med att hon fick åka till sjukhus och sy igen sin läpp som jag spräckte på henne..
Har verkligen försökt men det är inte ens fel att två träter!
Bråket handlade om att hon blev arg på mig för att jag vägrade att mocka åt hennes häst (?!)
Så vart cirkus här.

Farsan är asarg på mig och hotar att skicka hem mig till Sverige ( JA TACK) men mest för att jag vägrar att be Penny om ursäkt! Kommer jag aldrig att göra!
Hon får ta hand om sin häst själv!
Så jag frågade pappa om jag ska boka flyget direkt XD!
" Och hästen då? Ska du ta den som handbagage eller?" Vrålar han.
" Jag ordnar det kan jag lova dig!!" Svarar jag och smäller igen dörrn!

Så sitter och kollar alternativ!!
Står inte ut längre i detta helvete!
Att en människa kan förpesta ens tillvaro såhär mycket trodde jag inte på alls! Men nu är det bekräftat!
Far min får välja, antingen väntar han med att flytta ihop med Laura & Penny tills i April eller så väljer han mig ( att jag stannar) men så fan heller att jag tänker sova under samma tak som de där två häxorna som klagar på ALLT man gör!
Gissa vad hans val blev?

Jag hoppas verkligen att han blir lycklig med sin nya "fina" familj, för den gamla är inte ens vatten värda längre tydligen.
Hur kul äre när ens far skriker åt en att man är ett misslyckande precis som min syster och mor?!
Ehm.. Det går Skitbra för Caitlin!! Och för mamma ( vi är sams igen).

Jag orkade inte ens stanna kvar hemma ikväll!
Så i med kläderna i väskan, ut till stallet och tränsa hästen.
Tack och lov så har jag Emelie att vara hos och de halmade genast upp en box åt Star.

Så arg, ledsen och besviken så jag är helt rådlös.
Pappa tar alltid Laura och Pennys parti, oavsett vad jag gör! Skulle jag ha en videoinspelning på att Penny tex skulle spraya ner hans bil med rosa sprayfärg så skulle jag vara den som gjort det i alla fall.. För hans perfekta dotter är ju Guds Bästa Barn!
Jag är helt enkelt det svarta fåret och idag klargjorde han tydligt att han sätter Penny framför sin egna dotter via blodsband!

Inget roligt inlägg och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska lösa detta... SUCK!!!

Kramen på er i alla fall :( <3

 
 
Ingen bild

Tess

18 oktober 2014 21:53

Vad i helv??? Gumman!! Jag ringer Caitlin PRONTO! Du ska hem nu tillsammans med Star!
Ledsen men din far är ett rövhål!

Tårarna bara rinner nu.. Du får bo hos oss om du vill! Vi fixar detta! Team Blonde Dynamite 4-ever!

Kramar och pussar! Jag älskar dig<3
( håll telefonen under uppsikt)

Amanda

18 oktober 2014 22:20

min tele är kvar hos pappa men säg till Caitlin att vi skickar ett sms från Emelies telefon till henne! Kan bara hennes nr i huvudet.
Tack gumman! Jag har tvekat i flera timmar om att gå ut med detta, bloggen var enda sättet nu..

Älskar dig oxå!!

 
Ingen bild

Becca

18 oktober 2014 22:11

Varför är det alltid de med störst hjärta som ska åka ut för all jävla skit?
Han kommer att komma krypandes på sina bara knän när Laura fått nog.
Asså shit gumman, jag vet inte vad jag ska säga.
Tro mig när jag säger att jag vet hur det känns att få höra att man är värdelös av de man älskar allra mest...
Fan vad jag lider med dig! Vill bara krama om dig och säga att allt kommer ordna sig men nu får du inbilla dig en enorm kram från mig.

HUR FAN KAN HAN GÖRA SÅ DÄR?! HUR FAN KAN MAN KASTA UT SIN DOTTER PÅ GATORNA I EN SATANS STAD HON VARIT I I TYP NÅGON MÅNAD?!! Är så jävla förbannad just nu...

Kram på dig! Tänker på dig!!

Amanda

18 oktober 2014 22:25

Jag vet faktiskt inte varför det är så.. När jag får reda på det lovar jag att berätta!
Det är en hemsk känsla!!
Antagligen, men jag är långsint av mig! Speciellt när ens närmsta sviker!

Awh Tack! Den kramen behövs!

Ja du, nu vare ju jag som stack. Man ska inte fly problemen men sista veckan har varit hemsk!! Orken är slut och jag vill bara få lämna detta jävla land och vissa personer.

Kram på dig!

 
Ingen bild

Tess

18 oktober 2014 22:31

Jag har hälsat det till henne och hon sa att smset kommit så antar att ni pratar nu..

Är det nåt jag kan göra så säg till!! Vakar här som en hök!
Fick bara en känsla av att jag MÅSTE kolla din blogg... Sjukt!

Robin hälsar!
Pussar!

Amanda

18 oktober 2014 22:33

Tack!!! du har gjort massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards