Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

Frågetecken!

Av Amanda - 19 oktober 2014 11:45

Varför måste allt som händer i denna familj bli så stort och medföra så drastiska ändringar med snabba ryck?
Varför är det alltid omöjligt att prata om problemen och reda ut dem direkt istället för att låta det rinna ut i sanden?
Ja, antagligen för att alla har en järnvilja och aldrig ger med sig men ändå!

Aja, det har varit en ganska orolig natt och morgon. Många samtal och mycket fram och tillbaka.
Så det är fortfarande oklart vad som sker.
Men min far hävdar att jag ska be Penny om ursäkt och sluta fred, annars får jag flytta.
Ok, om det är det du vill så fixar jag det! Inga problem!!!

Tess är en ängel ( eller hennes familj) de är villiga att låta mig bo hos dem. Alltså fosterhemsplacerad då de haft barn inneboende hos sig förr. Soc är väl inte överförtjusta i detta då de tycker att jag ska reda upp allt i England.
Tur att de har jouröppet på helgerna!
Caitlin har erbjudit sig att betala Stars resa till Sverige och även hämta honom.
En attans tur att hans papper är klara och att jag även hunnit vaccinera honom!
Samt att jag har pengar undansparat så att jag kan ta mig hem.

Undrar vad jag skulle göra utan min syster och mina vänner?

Nicke sa att jag kan bo officiellt hos Tess men mer än gärna får va hos honom. Awh gullet då <3

Men för tillfället får jag och Star bo hos Emelie. Hennes föräldrar är jättesnälla och frågade till och med OM jag kunde TÄNKA mig att hjälpa till lite på gården. SJÄLVKLART!!! Kan ni bara visa vad som är fram och bak på de ulliga bäarna så ordnar vi detta :)

Men i övrigt... Tacksam för alla fina i min närhet och glad över att jag kanske får komma hem.
Besviken på min pappa, har ju alltid varit "Daddys Girl" men nu väljer han sin nya och hennes dotter framför mig. I mitt nästa liv, kan jag få normala föräldrar då? Snälla!!

Så nu väntar vi på klartecken från Soc och det lär vi inte få förräns imorgon. Måste försöka få tag i min telefon oxå...

Puss och Kramen på er!!

 
 
Ingen bild

Becca

20 oktober 2014 20:47

Nu får du fan ta och höra av dig innan jag dör av oro!
Tänker på dig!♥

Amanda

25 oktober 2014 16:31

Awh gumman förlåt!! Allt är bra med mig. Tack för omtanken:)

 
Ingen bild

Becca

25 oktober 2014 17:08

Har gått omkring hela jävla veckan och oroat mig! Känns jävligt skönt att du mår bra!!
Kram!

Amanda

26 oktober 2014 10:53

Awh! Nej då ingen fara... det har varit lite jobbigt och några orosmoln men Hey! Problem solved!

Tack för omtanken i alla fall! Kram på dig gumman! ( Blir så glad att höra detta)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards