Alla inlägg den 9 november 2014

Av Amanda - 9 november 2014 15:23

Hejsan på er!

Jaaa... God Morgon kanske är mer rätt ord här... Lyckades i alla fall " övertala" ( läs hota ) Nicke att köra ner till affärn och handla frukost för jag är hungrig som en varg haha!

Seriöst... Jag svälter här!


Vart lite sent igår ja... tror att vi var hemma runt halv fyra så idag... får hästarna en skön vilodag!

Jag är gammal idag helt enkelt.


Haha grabbarnas min när de kom på att det var Rock at Sea denna helgen.. Obetalbar! Det kom de på i fredags. Kryssningen var igår... De glömde visst att boka biljetter i juli månad... Haha!

Men, världen går inte under för det utan de kunde dricka alkohol utan en Ålandsfärja!

Funkar ju för dem i princip varje helg så ingen större skada skedd.


Men faktum är att det var ganska lugnt denna helgen. Eller är det mitt minne som sviker?!

I vilket fall...

Sprayfärg från Biltema, Dodgen och Jim och Ragge med promille halt hög var en ganska intressant kombination.

De fick för sig att "lackera" om Dodgen igår. Anledningen var att de var uttråkade.

Av någon anledning hittar de några burkar sprayfärg i min favoritfärg rosa...

Problemet är bara att de tröttnade rätt fort.. så nu är Dodgen hälften svart och hälften rosa... Snyggt va?

Ragge kommer få en chock idag ^^

Kan säga att folk i stan stirrade rätt bra på bilen igår.. Den ser förjävlig ut! Haha Olle vägrade nästan att köra den!

" Men Olle, du är ju halvgay! Rosa matchar dig perfekt!"

Schyssta klubben.

Ja, grabbarna har fått för sig att Olle är lagd åt det andra hållet då han inte har nån tjej... Ehm... Stackars Olle!

Sen att han har "snälla" kompisar som ska hjälpa honom att ragga ökar ju inte hans chanser direkt...

Jag hade i alla fall blivit skräckslagen om fyra okända killar kommer fram till mig och säger att jag ska dejta deras polare för att rädda honom från gayvärlden... Maybe it´s just me...


Ja, ja...

Tess och Sky tävlade igår... Jisses vad duktiga de är! Jag är impad! Och Grattis Tess till 1:a placeringen!

Damn, jag har konkurrens nu... Och inte på "skojnivån" längre!


Haha, har även försökt att lugna ner Caitlin när det gäller Q.R Du kan inte börja rida henne ännu! Till våren är nog en bättre idé!

Njut av Risse och Ginger istället! Och dina andra unghästar!

Meeen neeej... Otålig som fasen!

Fast Q.R är sjukt fin nu... Hon blir nog en ganska stor dam!


Åh nästa år kommer det massor av fölisar hit =) Har även fått en ny hyresgäst som har ett dräktig Nordsvensksto så sex fölungar om allt går bra! Full rulle med andra ord!


Men idag... blir det att hänga framför tvn och önska att man mådde en aning bättre...

Är inte kompis med Smirnoff Ice idag... Igår var vi bästisar.. Vårt förhållande går ganska upp och ner..


Yeey nu är frukostfilmen klar =) Into the Storm... Är den bra???  

Sååå vart är Nicke med maten???


Pussen & Kramen


Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards