Alla inlägg den 23 november 2014

Av Amanda - 23 november 2014 19:39

Konstiga familjen igång igen...
Suck...
Nu bombarderas jag med "förlåt-mejl" från pappa..
Gaaaash! Han har väl bråkat med sin nya perfekta familj eller kom på hur smidigt det var att ha en gratis stallhjälp!
Men... Jag förlåter! Så snäll är jag! Men högre makter nåde honom om han ser till att jag måste lämna Sverige igen!!!

Lite irriterad faktiskt. Så förlåt om det inte är några jätteglada miner idag!

Men, fick några glada skratt igår.
Grabbarna hittade en gammal trehjuling!
Att se en fullvuxen "karl" cykla på nåt som är gjort för ett barn var en syn..
Dessutom behöver jag väl inte tillägga deras promillehalt!
Men det var nog tur att Jim hade alkohol i kroppen..
Att styra trehjulingen gick inte så bra.. Att bromsa gick ännu sämre!
Så i full fart far han fram och ska vinka till oss...
"AKTA!!!" Skriker nån och sekunden efter så PANG, DUNK och KRASCH..
Japp, rakt in i bakdörren på Caitlins Cadillac, självklart samma dörr Ragge förstörde i somras och som hon haft ett helsicke att ersätta...

Lite blåslagen men full av skratt kommer han upp på fötter och citerar Harry i Jönssonligan:
"sicken jäla smäll"

Haha ja jo... Det var roligt tills Caitlin fick reda på detta ;) eller ja, för oss andra var det ju extra kul men stackars Jim fick en flaska i huvudet så illa att han började att blöda..
Tur att hans mamma är sjuksköterska så vi kunde åka och plåstra om honom på akuten.
Haha ibland undrar jag om deras förhållande är särskilt bra slla gånger!

Lite mer komiska i det hela är att idag så kom han ut till stallet med världens största blombukett av rosor och en gigantisk stor godispåse med hennes favoriter i, för att be om förlåtelse för bildörren...

Vi blev ganska förvånade! Men shit, den karln kysser marken hon går på!

Jaaa, alltid händer det nåt!

Kramen

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards