Alla inlägg den 12 november 2014

Av Amanda - 12 november 2014 00:20

"Manda, erkänn att din högsta önskan är att få ett hemligt recept på Ärtsoppa!"
" Nej, faktiskt inte. Känner att jag överlever utmärkt utan det"
" Vad tråkig du är!! Men du får det ändå!
1. Handla en burk ärtsoppa i valfri mataffär.
2. Leta upp konservöppnaren...
3. Öppna burken.
4. Häll ut skit... Soppan i den säng som tillhör idioten som fick dig att åka 5 mil in till stan för att köpa en jävla konservöppnare!!!!"
Hahaha.. Syster är så kreativ emellanåt.. Tur att hon inte har nyckel in till min säng XD.

Helt plötsligt är det mitt fel att öppnarn var borta.. Hade ju lagt den i fel låda, men nu har syster två ;)
Hehe..

Hej på er förresten. Mitt i natten och jag borde sova meeen nä, det går inte. Pojkvännen snarkar ikapp med katten, så här ligger jag och utövar "tumträning" på telefonen.
Har träningsvärk överallt idag..
Fattar inte varför.. Har inte gjort nåt speciellt ansträngande heller.
Det är väl jobbigt att vara mig helt enkelt..

Varit med Tess inne i stan idag.. Haha ja.. En fika och 3 timmar inne på Hööks.
" hmm den röda eller den blå grimman? Den blå matchar ju täcket men rött är finare.. Hjälp mig!!!!"
" En grön!" Suck..
Ja, ja... Köpte ett nytt träns till Star med pullarnosgrimma:) ett mörkbrunt! Så han kommer vara extrafin på träningen på torsdag!

Awh, vilken fantastisk häst! Han ger verkligen allt! Min tränare undrade om jag varit på träningsläger i England sist. Han tycker att jag gått framåt massor. Ändå red jag Felizia.. Men jag tror det är Stars förtjänst! Så ska visa upp honom.
Minna trodde inte ens på att jag har en äkta palomino ^^ hehe..

Nä ni får nöjja er med denna uppdateringen! Pussen på er!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards