Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Amanda - 5 augusti 2015 23:34

Massa tankar i huvudet men att få ner dem här? Ja tjena!!
Mina två hjärnceller har lite svårt med att fokusera på 1 sak åt gången.
Det är lite mer...
Ja, fint väder ida... Åh kolla vilken söt katt! 28 älgar, ohja pannkakor är gott.
Haha.. Kan man köpa några extra hjärnceller på typ Ebay? De säljer ju allt möjligt där. Så Why not?

Nä, ska vi komma igång med det lite seriösare snacket?

Casanova blev så fin så i sitt nya träns. Stolt som en kunglighet travade han på, tills syster kommer.
"Du kan ju inte ha brunt träns och svart sadel!!"
Nu Caitlin så ska jag berätta en ganska välkänd sak!
Det går alldeles utmärkt att ha det så!
Bara för att jävlas ska jag sätta mässingbett på ALLA mina träns med silverbeslag och tvärtom.
Dessutom!
Så är det ganska snyggt med rosa på både Casanova & Star. Mina två killar vet att de är världsbäst och deras manlighet tar ingen skada!

Hoppade lite terräng med Star ( i ett rosa schabrak) och han verkar taggad till helgen!
Älskar verkligen att rida ute i naturen. Man blir helt enkelt gladare och mer avslappnad!
Om man nu inte sitter på en studsboll som råkade ha ännu en " idag bor det hästätande monster bakom varje pinne, sten och kurva"- dag.
Suck...
Tess fick goda nyheter idag:)
Grattis!
Fast detta visste jag redan om men jag KAN hålla en hemlighet.
Hon ska få ta över antingen Chantilly (Sky's föl) eller "Egon" ( Gingers föl) efter avvänjningen.
Bara att välja :)
Jag hade nog valt Chantilly;) urbota gullig knasmaja det där.

Vart på onsdagsfika och kollat på lite bilar och folk nu ikväll. Mycket trevlig pro-aktivitet!
Jag vill bli gammal!
Tänk er...
Spela bingo, baka, äta kakor och skvallra dagarna i ända!!

Nä ni, jag har lite grejjer att fixa här! Operation: "Kattjävel, sluta barrikera mitt täcke" tex...

Puss.

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards