Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Amanda - 17 augusti 2015 11:26

Härmed förklarar jag mig själv som frisk från förkylningen från helvetet!
Okej?!
Mina andra åkommor kan jag leva med men att va sängliggande är inte min grej.

Och, förlåt Becca att du fick vänta i en evighet på svar av kommentarer. Min ursäkt?
Jag har varit för lat för att trycka på appen i telefonen..
Jag ska gå å lägga mig i skamvrån å skämmas i tre timmar - utan godis - som straff!

Asså... Ärligt talat.. Ibland känner jag mig ganska korkad som hoppade av skolan. Anledningen är att då hade jag sluppit sitta å tracka Tess när hon försöker lära sig nåt ^^
Men klagar inte, pengar tjänar jag ju på att hjälpa syster och jag får pyssla med det jag vill:)
Det är bara.. Lite ensamt på dagarna!

Ja, idag så har jag tagit en tur med T.D ute i det fina vädret! Helt awesome!
När jag kom hem så stod Caitlin på gårdsplanen och såg stressad ut.
"Vad äre?"
" Jag har dubbelbokat mig!!"
"Öh... Va?!"
" Helt enkelt... Du får åka och kolla på en häst åt mig i eftermiddag!!"
M-meen ... Jaha!
Så jag & Tess ska iväg å kolla på en D-ponny i eftermiddag!
Tess vet inte om det än bara men roligare att va två!

Så nu äre ostamacka som gäller sen iväg å röva bort henne :)

Puss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards