Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Amanda - 26 augusti 2015 21:24

Jaa... Vad ska jag säga?
"Vuxna människor" som håller på med småskolans nivåer..

Som jag berättat innan så är det slut mellan Caitlin och Jim.
Det har ju hänt innan så vi andra har slagit vad om hur länge de kan hålla sig ifrån varandra den här gången typ.
Men båda två har verkligen påpekat att denna gången är det DEFINITIVT över...
Ha ha ha!
Och jag är kejsare av Frankrike!

I lördags så satt de och strulade hela kvällen och varje gång man avbröt dem så " nää vi bara snackar..."
Smyger undan och har sig...
De har träffats i hemlighet senaste dagarna...
Småskolenivå!!!
Vad fan, bli ihop igen eller låt bli!

Jim är extremt svartsjuk av sig och varje gång nån annan kille snackar med Caitlin så blir han tokig.
I fredags vart det till och med slagsmål!

Men så idag så släpper syster en stor bomb!!!
"Manda, kan du tänka dig att ta hand om gården och hästarna ett tag?"
" öh... Vaddårå?"
" Njaa jag pallar inte med allt här längre... Så på fredag åker jag till USA!"
Jaha.... Att denna familj är spontana av sig vet jag ju..
Men 2 dagars varsel?!
Jim då? Fölisarna? Djuren? Företaget? Jag?
" Äh, det löser sig!"
Bara dumpa mig!!! Gör't!!!

Okej, jag är från och med imorgon tillbaka på min position som Diktator här hemma.
Hur vare nu?
Just ja!
Fria pannkakor till alla!!! Mums!
Snacka om att det kommer bli fullt upp!

Men, jag förstår!
Hon behöver nog komma iväg, tänka över saker och ting, pussa på Yankee och få ett miljöombyte efter allt som hänt.
Don't worry, Amanda fixar't:)

Annars då?
Jo men det är bra!
Faktum är att jag har ingenting att klaga på...
Förutom att arabiska fullblod väger en hel del när de trampar en på tårna!
T.D borde banta!
Attans vilken tjockis!
Min stortå är helt blå... *snyft*
Och inget godis hemma...

Nej nu ska jag sovaaa!!!
Puss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards