Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Amanda - 1 juni 2014 19:23

Fatta att jag är sur nu eller?

Hela inlägget klart och då försvinner ALLT Bannade skitcpdator jag ska mörda dig och kasta dig åt vildsvinen i blåbärsskogen där Olle plockar bär och skrämmer björnen!!!!


Ja, ja... Igen då!


Ragge har numera snöat in på Joddling! Eller i alla fall låtar som innehåller det. Asså jag är helt sönderskavd i mina öron efter gårdagens resa till Hässleholm. Tänk er en heldag med kass musik och massa fyllon som ska "sjunga" med. Ska även nämna att detta sker TROTS att jag inte satt i samma bil som detta utspelade sig i. Jim, Ragge, Olle, Caitlin, Rickard och Sanna i Jims bil vars ljudsystem är minst sagt bra. Lägger man ner 58.000:- på ljudet så kan jag lova att det hörs.

Vi ( Jag, Robin, Anton, Kevin, Tess, Krille och Macke ) åkte Robins Chrysler och fick äran att ligga bakom Jims Bonneville.

Micke var smart nog att hålla sig sist och på behörigt avstånd.


Men i vilket fall så kan jag säga att Ragges musiksmak - Den suger verkligen!

Ordagrant!

Så nu ska jag bjuda er på hans magnifika spellista. Tänk er låtarna i ungefär 15 timmar om och om igen. Inte ens alkohol kunde lätta upp stämningen!


1. Trazan & Banarne... Ehm ingen kommentar mer än asgarv!


2. Wanda Jacksons låt. Den är helt okej, nån gång då och då!



3. Det är nu det går utför. Men Ragges favoritlåt alla kategorier:



4. Sist men inte minst... Tyrolerhatten!



Snälla, kan inte någon ge denna pojk lite vett i skallen?!


Ehm annars... vare nog skojsigt haha! Näe men en hel dag med ett gött gäng, massa amerikanska bilar och rock n roll...

Jag ska äta en pizza och fortsätta dö på soffan kan jag lova! Pusss och Kram!




Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards