Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Amanda - 27 juni 2014 00:07

GodKväll!

Jag kom inte på nån bättre rubrik...


Mja asså i mitt nästa liv ska jag skaffa mig en blogg som jag faktiskt har tid att uppdatera lite oftare. Men tro mig, det krävdes minst 2 dagars vila efter midsommar med galningarna. Haha ja roligt hade vi. Nu ska det laddas inför nästa stora event som heter Big Power Meet Västerås. Jösses amalia. Hur ska jag överleva det oxå?


Haha hade disskussion med Sanna idag. Hon har ju lånat ut sin Totte över sommarn så idag kom hon hit och var asdeppig. Frågade varför. " Jag saknar min Totte!" tjöt hon och tårarna började rinna. Men varför åker du inte och hälsar på honom då?

"För då tar jag med mig honom hem! Min lilla Nallebjörn!"  Öh okej... Men asså, vi har massor av hästar du kan trösta dig med. Vill du ha en svart galning står nog både Casanova och Sky till ditt förfogande...

" Nääe har ni ingen snäll ponny? Cordelia* slängde av mig 4 gånger idag..."

" Ehm... Snäll och Ponny i samma mening?!"

Aja hon fick ta Antonia på en runda och kom tillbaka mycket gladare.


Har sådan träningsvärk så jag tror att jag avlider snart. Nina tränade mig och Felizia i 1½ timma hardcore idag - det ger fantastiska resultat och jag är supernöjd med min häst så glad är man i alla fall. Även om det gör extremt ont att röra sig nu... Bara bita ihop och le.

Le så blir världen finare... Eller nått.

Jaha annars händer det väl inte så mycket.


Caitlin kastade en soppåse i huvudet på Ragge idag.

Mamma har åkt till Madrid.

Pappa är på affärsresa på Irland.

Hundarna busar på som vanligt.

Ludde är numera en steriliserad Honkatt.

Casanova har lärt sig skritt, trav, galopp, stanna och svänga utan några större nycker så vi ska snart börja med lite mer avancerade saker.

T.D smet ner till sjön för att bada på egen hand idag.

Robin jobbar i Falun denna veckan, så honom ser man inte röken av.

Jim har släpat hem någonting som en gång i tiden har varit en Volvo Amazon kombi av någon anledning. Mest för att han kände sig uttråkad tror jag.

Jag har tittat på Snövit och de 7 dvärgarna... Fortfarande rädd för häxan konstaterade jag.


Har även funderat på om man kan döda Kaninjäveln i Farm Heroes Saga på Facebook... Inte lyckats med det än... Den jäveln... För att inte tala om Tvättbjörnen! Sitter och asgarvar medan jag kastar grönsaker i huvudet på honom iofs... :)  Vilket liv man har va? Men jag gav upp Candy Crusch... Man blir bara godissugen av det spelet!


Ja... Annars flyter livet på i dessa underbara sommardagar! Idag har det både åskat och regnat :D


Pussen och Kramen.


( * Cordelia är Sannas unghäst som är superfin! Vill oxå ha en apelkastad skimmel )

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards