Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Amanda - 5 juli 2015 14:16

Taaadaaa!!!
Nej, men jag klagar inte på värmen. Jag älskar den!
Men tycker synd om djuren.
Speciellt hundarna.
De ligger i skuggan helt orkeslösa och flåsar.
Vi har ställt fram en barnpool åt dem att svalka sig i. Men åhnej för tänk om Samantha blir blöt om sin tass! Så de använder den inte.
Men de har i alla fall valmöjligheten! Sen får de skylla sig själva anser jag!

Men hästarna däremot älskar att få komma ner till sjön och svalka av sig:)
Q.R tog badkaret i hagen dock men hon är ju inte riktigt som hon ska..
Men det är för varmt för att rida så blir en hel del kvällsturer nu:)
Så kan man ligga och sola sig i trädgården istället.
Jag gör det medan syrran sitter och planerar nånting.. Inte ett dugg intresserad ^^

I eftermiddag kommer det spekulanter på hästar så vi hoppas att det är såpass svalt att de kan provrida i alla fall.
Imorgon så startar sommarens projekt! Måla om stallet :)
Känner att det kommer ta ett tag hehe.

Nä jag har inte så mycket att skriva!

Puss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards