Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Amanda - 22 juli 2015 09:22

God Morgon i kylan!

Igår kväll hände det ofattbara!
Min trogna vän och räddare i nöden ( under de ensamma kvällarna) gick ur tiden. Som vanligt så skulle vi umgås men nej... Helt död, inte ett ljud, allting var bara svart..
Förtvivlad som jag blev så ringde jag till Nicke och berättade vad som hänt.
" men lilla hjärtat.. Världen går inte under för att hårddisken har rasat på din dator!" Svarade han.
Det tror väl faaan att den gör det!
Alla bilder, filmer, minnen och all skit man samlar på sig - borta!
Snyft!

Men okej, Nicke har rätt... För en gångs skull! Kolla nu erkände jag det på papper så ro hit med en medalj och en låda choklad ffs!!

For och hämtade Stephanié igår och det gick bra. Testade stereon i Besten ( Buicken nu, inte Casanova) och tjaa.. I'm a ALBATROUZ !!! Nä jag är ju en unicorn :) IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!!!!
Tänkte att om jag tar den så får packningen plats. Kvinntimmer är ju kända för att ha med sig rejält bagage. Stephanié bara stirrade förvånat när vi kom ut till bilen.
Men det blev hennes första tur i en jänkare och hon fastnade direkt.

Vi stannade och käkade kina på vägen hem och hann faktiskt prata ikapp oss rejält sen sist vi sågs. Även om vi mailar varandra mycket så missar man en hel del.
Väl hemma så hann jag visa henne pållarna och gården innan idiot.. Ehm grabbarna dyker upp med en rasande Caitlin efter sig.

Killarna springer för livet från grusvägen medan syster jagar dem och det nästintill ryker ur öronen på henne.
Orsaken?
Inga namn nämns men en av dem fick äran att köra Cadillacen in till stan för att handla.
När denne ska ut på asfaltsvägen så glömmer han att kolla så att vägen är fri.
Och sen satt det en traktor i sidan på den stackars Cadillacen.
Som tur var så skadades ingen under olyckan... Efteråt, så kan jag meddela att min rasande syster överväger mord.
Men hela bakänden på den f.d fina Cadillacen är förstörd :(
Ändå.. Så tycker jag att det är rätt roligt, ni som har följt min blogg vet ju att denna bil lever ett ganska hårt liv.

Som tur är lugnar hon ner sig rätt snart.
Så vi bestämmer oss för att skicka grabbarna till att bärga bilen och sedan åka in och handla så att vi kan grilla senare.
Hade Caitlin bett dem att åka till månen så hade de gjort det.
De är hennes slavar numera ( mer än vanligt).

Vi installerar Stephanié i gästrummet och bestämmer oss för en ridtur. Skickar upp Stephanié på Felizia, Caitlin tar Risse och jag på Star.
Så beger vi oss ut och har det jättetrevligt tills vädret bestämmer sig för att visa våran franska vän att hon befinner sig på högre breddgrader än vanligt.
Ösregn och kallt som fan!
Vi skyndar oss hemåt och blir genomblöta och iskalla!

Väl hemma så startar vi Jacuzzin och det var nog det bästa att göra. Varmt bubblande vatten medan Caitlins slavar serverar oss varsin drink och börjar laga maten :)


Tjaa... Det hände en hel del igår :)
Men nu blire frukost och sen får vi se.

Pussen på er.

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards