Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Amanda - 16 juli 2015 15:29

"Hjärtat? Bli inte arg nu men jag har planerat för framtiden och gjort en "mindre" investering!" Överlycklig Nicke.
" Öh jahaa... ?? Äre nåt du INTE har berättat för mig nu igen?" Något förvirrad jag.
"Nä, vad skulle det vara?!"
" Om du gjort en investering för framtiden menar jag. Kul att jag får vara med och planera vårt liv!" Ironin lyser skarpt igenom medan jag undrar vad han nu hittat på..
" nu låter du som din syrra! Du kommer älska den!"
" Vad är "den" för nåt då?"
" Nja, jag tänkte att vi behöver en kombi så jag köpte en. En röd!"
Fatta att jag nu har hjärtklappning!!

Min pojkvän, som är så anti alla bilar i kombiutförande och nyare än 1980 kommer fram och säger att han köpt en ( i mina öron) riktig Familjebil, Sossecontainer, Svenssonåk etc...
Är han allvarligt sjuk? Hjälp mig!
Planering för framtiden?
Åtta ungar och en fet Golden Retriver, radhus och husvagn?!
Hjäääälp!!

Så med hjärtat i halsgropen så ser jag mitt liv kastas bort ( då jag inte vill ha dessa saker i livet ) och jag vet inte vilket ben jag ska stå på..

Men anledningen till att jag älskar honom är att han aldrig kommer förändras.
1976, Buick Estate Wagon, 6 m lång.. Jaa.. Vackert!!

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards