Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Amanda - 26 juli 2015 20:52

Hörru vädret... Jag har några synpunkter på dig som jag tänkte ta upp.
1. Det är Juli månad och inte oktober
2. Tackar för vattnet, men det räcker nu.
3. Fläkten får du gärna stänga ner ett par varv
4. Se till att fixa värmen
5. Skogsröjning klarar vi utan din hjälp.
6. Likaså med vattentillförseln...
7. Vore snällt att skicka hit solen nu!

Deal?

Tusen miljarder tack till grabbarna grus som har hjälpt till idag med massor! Ni är guld värda och utan er skulle kaoset ta kål på mig <3

Fyra träd har blåst ner inatt. Ett av dem sabbade taket på ridhuset och de andra behagade att nöja sig med att trilla på staketen till två hagar. Jävla blåst!
Men Ragge har fått undan dem och erbjudit sig att fixa taket på ridhuset.

Samtidigt ser jag att en av ridbanorna nu agerar swimmingpool... Så måste fixa nån firma som kan se till att vi får bättre dränering från den. Inte en aning om vad det betyder men litar på Nicke till 120%.

Saker har blåst ikull, hästarna var så skärrade inatt att jag & Stephanié tog in dem i stallet till slut.

Dagen idag har vi rensat sly, hittat alla bortblåsta saker ( trädgårdsmöbler tex) och sett till att stormen inte orsakat mer problem än ett jävla strömavbrott på sju timmar och en jävla massa vatten!

Kallt regnigt och ruggit.. Vill bara skrika!
Känns som att jag hade nog att tänka på sen innan.
Fortfarande inte ett ljud från Caitlin. Ringt alla hon känner...
De närmaste har inte heller hört nåt.
Har till och med kontaktat Farbror Blå men de kan inget göra för att hon försvunnit av egen fri vilja och att de tror att hon snart hör av sig..

Assholes!!!

Ingen har sett till bilen heller :/ hur kan en stor svart jänk bara försvinna?!

Sjukt orolig... :(

Jim säger ingenting, håller sig hemifrån och snackar inte med nån.
Stina säger att han gör så när han mår dåligt... Och att det går över snart!
Jag vet inte vad jag kan göra, känns som att allt håller på att splittras... En panikkänsla som är svår att beskriva.
Mamma har inte heller hört av henne.
Ni fattar hur desperat jag är när jag till och med ringer min mor och frågar. Vi har inte så bra kontakt så snackar väl med henne 1 gång var 4:e månad typ...
Usch vilket negativt inlägg!!

Och Stephanié är på väg hem..

Jag ska ta vovvarna och gosa ner mig i soffan med en stor påse godis och bara deppa!!! ( Nej du får inte smaka Trixie!!)

Kram på er..

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards