Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Amanda - 20 juli 2015 18:53

Ehm.. Hur fasen överlevde vi helgen? Jag är iaf mer död än levande och jaa, bakis som ett as. Vilket jag antagligen förtjänar..
Men jag tror att vi hade kul... För det måste vi haft haha..

Och imorgon kommer Stephanié så måste åka och hämta henne vid flyget. Jag, själv ska köra hela vägen till Landvetter... Help me!!
Tess vill inte hänga med som (o)psykologiskt stöd..
" meeh jag kan inte snacka franska så då kan ni ju prata och jag får sitta där och räkna vita streck i vägen juu!"
" dummer, hon kan prata engelska ju!"
" Nej, inga frankrikebor kan det! Det vet ju alla..."
Fördomarna har ett ansikte och ett namn :)
Frankrikebor? Öhh hallåå?! Fransmän, fransoser och fransyskor ( inte köttet nu) har jag hört.. Haha ha ja...

Eh... Undrar om jag mår tillräckligt bra för att ta en kvällsrunda med Felizia?!
Jag ska bli nykterist, tills på fredag iaf ;)

Puss

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards