Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Weird Dream

Av Amanda - 17 juni 2014 18:50

Det är tomt kan jag lova... Även om det finns massor av hästar här så är ingen av dem du, min prins. Men jag vet att jag gjorde rätt!


Inatt drömde jag så jäkla konstigt....

Jag gick på en stig i skogen bland alla träden. Solen skiner, doften av träden och nån fågel kvittrar. Plötsligt står Sirocco framför mig med några blåa rosor i munnen. ( Jag lade en bukett på hans grav i fredags med exakt likadana) och han ger mig blommorna och så säger han bara " Tack " innan han galopperar iväg. Frisk och stark. Ung och fri.


Känslan jag fick inom mig var bara... Lättande!


Har ju inte varit världens mest roliga helg... Men tack till alla er som försökt muntra upp mig! Jag älskar er oerhört mycket <3

Robin har bjudit på bio och restaurang.

Caitlin stöttat och hjälpt till med allt.

Ragge, Jim och de andra kom med en 3 kg tung godispåse som tröst ( eller för att de vill att jag ska bli tjock)

Mamma och Pappa stöttar på sitt egna vis. " Vill du resa nånstans? Ska vi shoppa? Vill du ha en till häst nu eller om ett tag?" Jaa ni vet...


Ja, ja på lunchen idag så diskuterade vi midsommar hela gänget. Lutar åt att det blir Lysekil iår. Men finns andra alternativ oxå men grabbarna var cruisingsugna tills Caitlin sa att de skulle ha inträde i Lysekil för att man skulle få åka in i stan.

" Va i helv... Det är ju VI som är attraktionen!" Skriker Ragge.

" Fan heller att vi betalar för att visa upp bilarna! Vi åker nån annanstans!" Säger Jim.

Ehm jaaa....


Jag brukar ju snöa in på saker....

Elefanter, Flodhästar, Oh My God It´s So Fluffy, Bananabåtar... U Name it!

Gissa vad som skett nu?

Ajjemen!


The Smurf-Invationen ( sorry svengelskan) Is Here to Stay!


 

I Love it! Hahaha Awesome bild ju...


Daddy, can you buy me a Smurf? Or a Cadillac in Smurfblue.... ^^  ( Stora hundvalpsögon )


Puss & Kram på er!

Nu kvällsdopp med T.D



 
 
Ingen bild

beccaaahh

18 juni 2014 16:02

Nej, inte alls så konstigt. Du gjorde rätt. Han är fri och nöjd.

Hahaha är den seriöst såå god? Håller fast vid att det inte finns något godare än Coca Cola ;)

Skönt att ha så bra kompisar!

Kram!! Jag kan inte riktigt dyka förbi med en tre kilos påse med godis eller bjuda dig på bio men jag tänker på dig!inte för att det hjälper mycket men... Gaaah!!! Jag bryr mig och jag beundrar din klokhet och mod som fan! ♥

Amanda

19 juni 2014 09:27

Jo, det känns så i alla fall...

Åhhh mummsfillibabba-jabbadabbadoooh!!!

Jo de är underbara hela köret.
Det räcker att du skickar en tanke då och då gumman! Det värmer en hel del kan jag säga!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards