Direktlänk till inlägg 15 juli 2015

God morgon

Av Amanda - 15 juli 2015 09:52

Ja, ja... Varför ska man ge upp hoppet? Jag är säker på att snaart, så kommer det fina sommarvädret :)
Hoppas jag...

Men, det snöar ju inte i alla fall och det är jag glad för!
Fick en go överraskning idag när jag hittade ett infall på att kolla mailen. Plötsligt händer det lixom! Inte ofta men ibland.
Hade fått ett mail från min vän Stephanié i Frankrike :) och hon undrar om hon får komma hit och hälsa på! SÅKLART!! Ser verkligen framemot att få träffa henne igen.
Hon ville se Sverige..
Hm detta är ju ett ganska stort land med mycket variation..
Släta Skåne, Smålands mörka Skog, kust linjerna i öst och väst.. Fjäll.. Och det är bara landskapen!!!
Jag får koka ihop nåt så att hon får en bra och sevärd semester i kalla Sverige. Dax att spräcka myten om att det går isbjörnar på gatorna här ^^

Nä vet ni vad? Nu kom solen så jag ska minsann ta en låång ridtur och njuta... Vart parkerade jag Felizia då? Puss

 
 
Ingen bild

Tess

15 juli 2015 09:58

Jag ser henne! Hon är sadlad å klar längst ner på detta inlägget :)
Bara att hoppa upp!

Fan va kul att Stephanié vill komma :)

Amanda

15 juli 2015 10:02

Hahaha så det är där hon gömmer sig den rackarn? Har letat hela morgonen! Busan då

 
Becca

Becca

15 juli 2015 10:44

Yaay!
"Släta skåne" ja... är lite skeptisk till att åka dit nästa sommar. Don't trust people that don't have berg or fjäll... don't trust people that has never been on a fjäll.

Åååh vad fin Felizia är!! Stolt över att heta Felicia i mellannamn! Kram!
(Bruh, titta på mina finfina bilder på min blogg annars jävlar)

http://www.malpacara.blogg.se

Amanda

15 juli 2015 20:46

Haha Skåne ja... Vi i Småland samlas en gång om året vid gränsen med vardin spade och vårt syfte är att gräva loss hobbydanskarna från Sverige. Tyvärr tar vi även med oss alkohol och tjaa.. Det blir inget grävande. Men vad de snackar konstigt där!!

Tack :) Jasså? Det är ett fint namn ju :) jag ska genast kolla Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards