Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Helt plötsligt...

Av Amanda - 28 juli 2015 23:59

Så sker det mirakel!
Om ni inte upptäckt det vid det här laget så kan jag droppa nyheten.
Caitlin har uppdaterat sin blogg!!!!
Chockad men glad.
Och DÄR av alla ställen så säger hon att jag ska med på CCW!!
EN dag i förväg...
Panik! Jag måste packa!!!
Och försöker intala mig själv att Nicke är en så pass stor pojke att han klarar sig själv... Men han är ju kille ni vet... Och hur ska jag få honom att gå med på att släppa iväg mig?
I värsta fall får jag lyda systers råd men det kan ju funka! Finns bland kommentarerna i hennes senaste inlägg...

Då jag trackade hennes blogg kom jag ju på att jag har glömt att nämna en grej för er..
Sorry men nu kör vi!

Stallet blomstrar av fölisar, närmare bestämt 8 stycken.
Ginger fick ju en hingst som det har varit en del diskussioner angående hans namn.. Borderline.. Jag fattar fortfarande inte att det ens blev godkänt i stamboken!!
Cordelia satte ju hjärtinfarkt i oss med Delia's Little Miracle, som för övrigt mår jättebra.
Chantelle levererade ju ännu ett hingstföl av rasen frieser, nämligen Black King William. Ja fråga mig inte över namnet där heller.. Wille kallas han och är bästa hoomien med Egon..
Antonia fick ju en vacker fuxdam som jag får döpa, har inte riktigt bestämt ännu men hon kallas för Fancy för hon ser ut som en Fancy och är lite tjejig av sig...
Men jag har ju FFS inte ens nämt att Sky oxå har fölat!!
Japp, ännu ett stoföl. Brun i färgen med en strimbläs. Namnet... Ja syster har varit i farten igen så ännu en låttitel : Sea of Heartbreak. Men vi kallar henne för Lilly.. Jag vet inte varför!
Sen har vi tre ston med föl på bete här, en underbar nordsvensk som heter Bella och hennes son Lukas. Sen två halvblod som jag knappt vet namnen på men fölen är sjukt lika så jag brukar kalla dem Humle och Dumle, två gråsvarta illbattingar...

Jaa vart fan är min resväska?
Och var ska vi sova btw?
Detta blir en lååång natt!

Puss och Kram på er

 
 
Ingen bild

Tess

29 juli 2015 00:05

Haha jag fick ett sms av henne så sa till Robin att jag drar på torsdag och Gud nåde honom om jag kommer hem till ett berg av disk! :) no problems ;)

Jaa sjukt dålig stil av dig att glömma Chantilly och Fancy!! Btw Fancy är min!!!

Sjuukt taggad för helgen nu!!!! Bilar bärs och.. Bakfylla?
Pöss

Amanda

29 juli 2015 00:14

Haha, hade jag sagt det då hade jag bara fått höra att jag kan stanna hemma och diska själv^^

Hehe i know.. Ännu dåligare att skriva fel namn!! Och vet inte hur man redigerar från mobilen... Ska lägga mig i korgen och skämmas!!!

Samma här!! Öh bakfylla? Näää BUICK :)

Pössss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards