Alla inlägg den 4 december 2014

Av Amanda - 4 december 2014 21:26

Oj, det slog mig just!!!
Jag HAR ju en blogg...
Vad som inte slog mig däremot är vad fanken ska jag komma på att skriva idag?

Så det blir lite av det vanliga drabblet!

Star gick amazing fucking awesome på träningen!! Är så stolt över min lilla stjärna. Jag vill tävla NU!!
Känns som att han "hjälper" mig att bli en bättre ryttare, vilket märks när jag rider Casanova och Felizia med. De har gjort sjukt stora framsteg på kort tid..
Var la knappt ett år sen Felizia var rena unghästen, nu är hon hur fin som helst! Likadant med Casanova!
Han är ingen best längre, mjuk och fin och älskar att ge 100%.
Wunderbar!!!

" Manda... Nu är hon ju 1 1/2 år!! Då kan man börja rida in henne ju!!"
Syster är otålig med Q.R men för en inre dialog med sig själv hela tiden ^^
" Jag sa ju att jag skulle vänta tills hon är 2... Meen jag vill nu!!"
Haha ja du... Lycka till säger jag bara men jag är trött på ditt grubblande! Så bestäm dig! Please!!

Annars flyter livet på! :) sakta och säkert haha. Eller nåt!
Börjar bli sugen på sol och värme nu.. Snart snö och sånt här ju :/
Fast då kan man kasta snöboll på folk haha ..

Kramen

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards